Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hemsidan på mobil upprepar första bokstaven

Startat av Jabberjaw, 9 februari 2025 kl. 23:14:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Sidan har alltid fungerat felfritt på Android tills nyligen, kanske någon månad tillbaka eller 2. Då började ord skrivna med mobilen att upprepa första bokstaven, och endast här på dubbningshemsidan.

Så exempelvis

Hhär sser mman hhur ddet sser uut

NNågon annan ssom uupplever ssamma ssak

Daniel Hofverberg

Det låter mycket märkligt, och jag lyckas inte återskapa det problemet. Du får gärna berätta mer när det händer och inte - händer det bara på forumet, eller på hela Dubbningshemsidan? Händer det bara när du själv skriver, eller på all text på sajten? Att döma av din skärmdump ser det ut som bara delar av din egen text när du skriver inlägg, som även syns i ditt inlägg här ovan, men jag kanske har missuppfattat.

Vad har du för mobil, och vilken version av Android kör den? Vilken webbläsare kör du, och gör det någon skillnad om du byter webbläsare? Själv kör jag nästan uteslutande på Chrome i mobilen.

Har det kommit någon programuppdatering till mobilen som sammanföll med att problemet uppstod, eller kan du se något mönster när problemet började? För ingenting har ändrats tekniskt på sajten det senaste året, så har det uppstått efter det bör problemet sannolikt ligga lokalt hos dig.