Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

värst som Chef Louis

Startat av gstone, 16 februari 2025 kl. 21:00:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

vem tycker ni är minst lyckade som Chef Louis

Roger Storm
0 (0%)
Bertil Engh
0 (0%)

Antal personer som röstat: 0

gstone

Chef Louis har haft två röster som inte vara särskilt bra men vem av dom tycker ni passade sämst ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2025 kl. 21:00:34Chef Louis har haft två röster som inte vara särskilt bra men vem av dom tycker ni passade sämst ?
Detta ämne kommer spåra ur

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 16 februari 2025 kl. 21:02:17Detta ämne kommer spåra ur
Instämmer fullständigt, jag tycker sådana är onödiga, då de riskerar att personerna som omnämns tar illa vid sig ifall de skulle besöka forumet.

Steffan Rudvall

Jag trodde det var en gammal regel att man inte ska skapa såna här trådar med "Vem är värst" resultatet till den frågan hade man ju kunnat se i en "Vem är bäst" omröstning också.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 februari 2025 kl. 21:09:51Jag trodde det var en gammal regel att man inte ska skapa såna här trådar med "Vem är värst" resultatet till den frågan hade man ju kunnat se i en "Vem är bäst" omröstning också.
Just precis, @Daniel Hofverberg  och @Erika  kan ta bort denna nu.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 februari 2025 kl. 21:09:51Jag trodde det var en gammal regel att man inte ska skapa såna här trådar med "Vem är värst" resultatet till den frågan hade man ju kunnat se i en "Vem är bäst" omröstning också.
Det har du så rätt i, vi låser den här tråden.

Vill @gstone formulera om och skapa en ny tråd med "Vem är bäst", så är det inga problem - det blir ju ändå exakt samma effekt, när det bara finns två alternativ. :)