Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sammanställd lista med avsnitt av Disneys TV-serier (reboot-tråd) (diskussionstråd)

Startat av Disneyfantasten, 19 mars 2025 kl. 10:38:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 april 2025 kl. 11:08:53Jag väljer att spara dessa filmer till långfilms-avdelningen, och samma sak med Doug, Rasten, DuckTales, Phineas och Ferb och Mighty Ducks The Movie. (samma med Nalle Puh Vännernas Fest och Nalle Puh Jullovet)

Däremot har varken Gargoyles The Movie eller filmen med En Jycke i Klassen dubbats till svenska överhuvudtaget, så dessa kommer jag inte att skriva med.
Ok, men du kan väl ändå tillägga att "avsnitten" har släppts på DVD
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 april 2025 kl. 11:25:59Ok, men du kan väl ändå tillägga att "avsnitten" har släppts på DVD
Självklart, det står t.o.m. på Disneyania.

(okej, det finns ingen sida till Mighty Ducks The Movie på Disneyania, men det finns en sida om den filmen på Svensk Filmdatabas och den filmen har getts ut på VHS)

(det finns en sida med Dougs Första Film på Disneyania och den filmen har getts ut på VHS i Sverige, dock ej på DVD)

(sedan har jag för mig att den senaste filmen med Phineas och Ferb, som kom 2020, inte heller getts ut på DVD, iallafall inte här i Sverige, liksom mycket annat från ungefär den tidsperioden och uppåt)

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 april 2025 kl. 12:26:49Självklart, det står t.o.m. på Disneyania.

(okej, det finns ingen sida till Mighty Ducks The Movie på Disneyania, men det finns en sida om den filmen på Svensk Filmdatabas och den filmen har getts ut på VHS)

(det finns en sida med Dougs Första Film på Disneyania och den filmen har getts ut på VHS i Sverige, dock ej på DVD)

(sedan har jag för mig att den senaste filmen med Phineas och Ferb, som kom 2020, inte heller getts ut på DVD, iallafall inte här i Sverige, liksom mycket annat från ungefär den tidsperioden och uppåt)
Alltså "A Stitch in Time" och "So the drama"
- what.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Tänkte börja kolla på DuckTales nu ikväll och se om jag kan identifiera några röster, kommer göra samma sak med Räddningspatrullen, Luftens Hjältar, Darkwing Duck, Långbens Galna Gäng, Den Lilla Sjöjungfrun, Timon och Pumbaa, Quack Pack, med flera också.

Disneyfantasten

Lade nyss till Jake och Piraterna i Landet Ingenstans, ber om ursäkt att jag inte lade till DVD-titlar där, kommer så småningom att uppdatera med sådana när jag hinner och orkar.