Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Lilo & Stitch(2025)

Startat av gstone, 19 mars 2025 kl. 12:29:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Måste vi posta AI konst ?

Känns lite fel  :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Anders M Olsson

Lilo & Stitch har fått väldigt bra kritik i Sydsvenskan, med 4 av 5 poäng i betyg.

Citat"Lilo & Stitch" är årets hittills största överraskning, inte minst efter att den sanslöst skitdåliga omtolkningen av "Snövit" sköt de sista darriga förväntningarna på Disneys påkostade varumärkesåtervinningsprojekt i sank. Men den nya "Lilo & Stich" är – hör och häpna – en genuint bra film; rolig, originell och gripande på det där sättet som ger en fullvuxen karl en sprängande migrän när han försöker hålla tillbaka tårarna.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 21 maj 2025 kl. 13:11:49Lilo & Stitch har fått väldigt bra kritik i Sydsvenskan, med 4 av 5 poäng i betyg.
Mycket intressant och lite otippat. Frågan är vad vi som faktiskt tyckte att Snövit var riktigt bra kommer tycka om Lilo & Stitch, med tanke på deras ord i recensionen...?

MOA

Citat från: Anders M Olsson skrivet 21 maj 2025 kl. 13:11:49Lilo & Stitch har fått väldigt bra kritik i Sydsvenskan, med 4 av 5 poäng i betyg.
Sanslöst skitdålig, bästa beskrivningen LoL

Will Siv

- what.

gstone

Erika

Andreas Nilsson är gäst i dagens avsnitt av Morgonstudion och pratar om Lilo & Stitch.

gstone

Citat från: Erika skrivet 21 maj 2025 kl. 20:40:10Andreas Nilsson är gäst i dagens avsnitt av Morgonstudion och pratar om Lilo & Stitch.
tack för att du informerad mig det var snäll

Simon Axelsson

Redan utfört ~60 biobesök 2025.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2025 kl. 21:31:20Har David Lindgren dubbat? Andra gången en kändis skriver att ens barn dubbat en film
Ja, han medverkade i Modig (som en av lordernas söner) och Big Hero 6 (som Tadashi Hamada), det är möjligt att han varit med i någon mer dubbning, men just dessa två är de jag minns att han varit med i.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 21 maj 2025 kl. 21:24:45Från David Lindgrens Instagram:

https://www.instagram.com/p/DJ7Tpltu11d/?igsh=MWswZXA2anZua25hZw==
Jag känner hon som gör rösten till Nani hon gick på samma förskola som mig, vi var på varendas födelsedagskalas  ;D

gstone

Jag förutsätter att dom flesta här nog vet vem Lisa Nilson är 

BPS

Annelie Bhagavan är mycket passande som Högsta Rådsdamen i trailern så jag hade hoppats att hon även skulle göra rösten i filmen.

gstone

Citat från: BPS skrivet 21 maj 2025 kl. 22:30:12Annelie Bhagavan är mycket passande som Högsta Rådsdamen i trailern så jag hade hoppats att hon även skulle göra rösten i filmen.
det låter som henne men vi kan ju höra fel ;)