Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Emoji

Startat av Goliat, 3 april 2025 kl. 19:23:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Vad hände med sjöhästen? Skulle precis skicka ett sms men hittade enbart sjöjungfru. 🤔 Är det några fler emojis de plockat bort?

MOA

Citat från: Goliat skrivet  3 april 2025 kl. 19:23:05Vad hände med sjöhästen? Skulle precis skicka ett sms men hittade enbart sjöjungfru. 🤔 Är det några fler emojis de plockat bort?
Udda ämne, har aldrig reagerat över detta men är det sant så är det

Skokaka

En annan emoji som jag vet har tagits bort är, av någon anledning, fulfingret... Är visst mer som har tagits bort och inte längre finns...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 april 2025 kl. 19:55:43En annan emoji som jag vet har tagits bort är, av någon anledning, fulfingret... Är visst mer som har tagits bort och inte längre finns...
Finns istället den arga emoji, kan fattar varför men sjöhästen låter könstigare

A

Citat från: Skokaka skrivet  3 april 2025 kl. 19:55:43En annan emoji som jag vet har tagits bort är, av någon anledning, fulfingret... Är visst mer som har tagits bort och inte längre finns...
Menar du den här 🖕🏻?

Skokaka

Citat från: A skrivet  3 april 2025 kl. 20:06:10Menar du den här 🖕🏻?
Ja. Jag hittade inte den, jag kollade i delen med alla händerna, och den var inte där. Konstigt...

Goliat

Citat från: MOA skrivet  3 april 2025 kl. 20:01:16Finns istället den arga emoji, kan fattar varför men sjöhästen låter könstigare
Ja faktiskt. Kanske inte användes. 🤷🏼�♂️

Citat från: Skokaka skrivet  3 april 2025 kl. 20:12:19Ja. Jag hittade inte den, jag kollade i delen med alla händerna, och den var inte där. Konstigt...
Hehe, ja ibland får man leta efter emojis. 🤭

Edit: jag sökte lite på det och tydligen är det en mandala effekt står det....men tveksam till det, troligtvis är det stickers som man använda tidigare. Finns ju liknande kvar på Signal (en mess-app) så är nog så att det inte var en emoji utan stickers. Därför jag inte hittar.

Minns också att garnet hade två stickpinnar i sig men det har den inte. Hittar äldre versioner med pinnar i sig så den har nog funnits iaf. Hehe 

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet  3 april 2025 kl. 20:12:19Ja. Jag hittade inte den, jag kollade i delen med alla händerna, och den var inte där. Konstigt...
Har du Android kan du ju söka på figurer istället för att skrolla igenom.