Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Aladdin (Disneys TV-serie)

Startat av Beck, 14 september 2011 kl. 21:58:09

Föregående ämne - Nästa ämne

gstone och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Citat från: Erik skrivet Igår kl. 21:16:03Jag hade haft det om mina föräldrar visste vart de banden har tagit vägen. De har kvar varenda VHS-band, köp- som inspelade, och Disneydags och Disneytimmen låg i en särskild låda. Vi letade runt hela huset redan 2012 efter dem men kunde inte hitta dem. Mina syskon kan inte påminna sig att ha tagit med dem hem.
Jag förstår...
Ingen annan som har avsnittet?

Daniel Hofverberg

Citat från: Beck skrivet Igår kl. 21:30:14Jag förstår...
Ingen annan som har avsnittet?
Jag vet att jag har spelat in Disneytimmen, men om det rör sig om ett avsnitt eller flera dussin avsnitt låter jag vara osagt - men minst ett VHS-band vet jag att jag sett märkt med Disneytimmen. Hursomhelst är väl sannolikheten inte jättestor att jag råkar ha spelat in just Moonlight Madness, men den som lever får se...

Men det hade helt klart varit önskvärt att gå till botten med de här dubbla versionerna av det avsnittet, och vilken version som använts på olika håll...

Beck

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 01:47:12Jag vet att jag har spelat in Disneytimmen, men om det rör sig om ett avsnitt eller flera dussin avsnitt låter jag vara osagt - men minst ett VHS-band vet jag att jag sett märkt med Disneytimmen. Hursomhelst är väl sannolikheten inte jättestor att jag råkar ha spelat in just Moonlight Madness, men den som lever får se...

Men det hade helt klart varit önskvärt att gå till botten med de här dubbla versionerna av det avsnittet, och vilken version som använts på olika håll...
Ja, det vore intressant, för jag såg avsnittet första gången i Disneytimmen 1997!
https://www.d-zine.se/tv/disneytimmen1997.htm#Februari