Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Aladdin (Disneys TV-serie)

Startat av Beck, 14 september 2011 kl. 21:58:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  7 juni 2025 kl. 20:44:02Kam du ta Herkules serien på svenska efteråt ?
Har du Discord?
Vet en som har alla avsnitt du kan kontakta då.

Oscar Isaksson

Jag hamnade i en oense diskussion. Efter att jag berättat att inspelningen med Andres Öjebos sånginsats "Arabiska Natt" kommer ursprungligen från produktionen av Jafars återkomst. Det godtas inte, då den informationen inte framgår i creditlistan. ::)

Daniel Hofverberg

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 24 september 2025 kl. 22:00:04Jag hamnade i en oense diskussion. Efter att jag berättat att inspelningen med Andres Öjebos sånginsats "Arabiska Natt" kommer ursprungligen från produktionen av Jafars återkomst. Det godtas inte, då den informationen inte framgår i creditlistan. ::)
Jag ska ta och skriva ut det på Dubbningshemsidans creditlista - jämför man sida vid sida hör man mycket tydligt att introsången till TV-serien är inklistrad från Jafars återkomst, men i nedkortad form.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 september 2025 kl. 00:29:35Jag ska ta och skriva ut det på Dubbningshemsidans creditlista - jämför man sida vid sida hör man mycket tydligt att introsången till TV-serien är inklistrad från Jafars återkomst, men i nedkortad form.
Du har rätt, när man väl vet det är det lätt att märka 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"