Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Underskattade filmer

Startat av Disneyfantasten, 14 juni 2025 kl. 20:35:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2025 kl. 09:30:45- Home (2015)
Okej, denna film har knappt blivit omtalad och fick även blandad kritik.

Nu har jag inte sett filmen på år och dar (var en gång 2015 på kollo), men jag minns den som bra, även när jag ser bilder och klipp tycker jag den verkar bra, filmen har bra animation och jag vill minnas att handlingen och karaktärerna var intressanta och dubbningen var bra, känner att jag snart behöver se filmen igen.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2025 kl. 09:30:45- Ice Age 5 Scratattack (2016)
Denna film fick ingen vidare bra kritik.

Har inte sett filmen sedan biopremiären 2016 men vill minnas att jag tycker den var bra, animationen är fin och jag gillar karaktären Brooke och det känns tryggt att Sid äntligen får någon som verkligen uppskattar honom, mer än så går inte att säga, känner att jag behöver se om filmen, men dubbningen var iallafall bra.

(side note: jag vet att många avskyr karaktärerna Crash & Eddie (som introducerades i 2an), men personligen har jag aldrig haft någonting emot dem)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 21:04:23Denna film fick ingen vidare bra kritik.

Har inte sett filmen sedan biopremiären 2016 men vill minnas att jag tycker den var bra, animationen är fin och jag gillar karaktären Brooke och det känns tryggt att Sid äntligen får någon som verkligen uppskattar honom, mer än så går inte att säga, känner att jag behöver se om filmen, men dubbningen var iallafall bra.

(side note: jag vet att många avskyr karaktärerna Crash & Eddie (som introducerades i 2an), men personligen har jag aldrig haft någonting emot dem)
jag tycker om filmen med

såg på tv när dem gick en påsk eller jul
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"