Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Zombie Hotell

Startat av A.T.Nilsson, 23 juni 2025 kl. 18:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet Idag kl. 04:59:12Om inte min syn försämrats, så ser det faktiskt ut som att det står Kristian Stählgren under eftertexterna. Men misstag kan alla göra, även Sveriges Television. :D
Om bara @BPS kan synka, så ska du nog få chansen att kunna streama alla episoder på svenska på Archive.org vad det lider. :)

Sannolikheten att SVT skulle visa serien i repris bedömer jag dessvärre som ganska liten, efter alla dessa år. :(
Det vore förstås mycket uppskattat, så kan jag skriva ut det under eller efter eftertexterna, beroende på hur det ser ut och hur en bäst löser bildversionen. :)

Vad tycker du om YouTube-bildkällan? Är den tillräckligt bra i dina ögon?
Ja, jag är också mycket tacksam. Jag minns inte om jag själv har sett serien, men den ser rätt bra ut. :)
Den funkar, inga störningar i bilden eller liknande men den är som sagt uppskalad så man kan inte förvänta sig bästa kvalitén.