Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

Monsieur Hulot

Citat från: Tintin skrivet 13 augusti 2026 kl. 12:36:49Fann följande på 1995-01-22
Det var som tusan! Skulle han ha gjort en långfilm till? Synd att det inte blev av! :(

Monsieur Hulot

En serie av Ola Ström och Per Dunsö som jag på senaste tiden blivit mycket intresserad av är Sångbåten från 1979. Dels för musiken, men framför tycker jag att kulisserna ser väldigt mysiga ut.

Tyvärr har denna serie bara repriserats en gång; hösten 1982 och det är ju ett tag sedan. Vidare har den varit frånvarande från "playen" sedan 2018. Det innebär att den med andra ord inte går att få tag i.

Jag vet att sången Fege Knege har givits på DVD (den första Best of-DVD:n med Ola och Per från 2006), men man vill ju gärna se mer än ett ensamt klipp. :(

Känns denna serie bekant för @Daniel Hofverberg?