Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dora och jakten på Sol Dorado

Startat av gstone, 5 juli 2025 kl. 22:08:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Idag hade filmen Dora och jakten på Sol Dorado premiär i sverige (på TV) jag såg den
Jag tyckte den var bra och tyckte även dubbningen var bra, 

Den gick på Nickelodeon  två gånger och kommer gå två gånger imorgon mrf
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2025 kl. 22:08:49Idag hade filmen Dora och jakten på Sol Dorado premiär i sverige (på TV) jag såg den
Jag tyckte den var bra och tyckte även dubbningen var bra,

Den gick på Nickelodeon  två gånger och kommer gå två gånger imorgon mrf
Jag förmodar att det inte fanns utsatta dubbcredits...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 00:44:12Jag förmodar att det inte fanns utsatta dubbcredits...?
Fanna inte äns ordinarie eftertexter , direkt efter att filmen var slut reklam 

Oskar

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 00:44:12Jag förmodar att det inte fanns utsatta dubbcredits...?
antingen är KM Studio eller lyuno eller eurotroll som dubbar. KM dubbar 50% av Nickelodeon dubbning.

Elios

Hur många av dessa finns det nu och varför gick den inte på bio!?^^

gstone

Citat från: Elios skrivet Igår kl. 13:41:02Hur många av dessa finns det nu och varför gick den inte på bio!?^^
2 och inte vet jag

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet Igår kl. 13:41:02Hur många av dessa finns det nu och varför gick den inte på bio!?^^
Handen på hjärtat: hur många Nickelodeon-filmer har egentligen gått på bio...? Det lär knappast vara något enormt antal, även om man ser till allt från Nickelodeon genom åren...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:58:34Men alla dessa har knappast gått på bio i Sverige...?
jag tog bort listan för att det var fel

swe nya lista

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:51:27Handen på hjärtat: hur många Nickelodeon-filmer har egentligen gått på bio...? Det lär knappast vara något enormt antal, även om man ser till allt från Nickelodeon genom åren...
läs bara vilka som står under "Theatrical Nickelodeon movies"

hittar ingen bättre lista

https://nickelodeon.fandom.com/wiki/List_of_films_aired_on_Nickelodeon

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:58:34Men alla dessa har knappast gått på bio i Sverige...?
jag att alla inte äns är bio filmer, förlåt :-\ :'(

gstone