Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

LEGO Disney Princess: Villains Unite (2025)

Startat av gstone, 17 juli 2025 kl. 22:51:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 augusti 2025 kl. 22:45:09Det förvånar mig inte, Paige O'Hara byttes ut redan i Sofia Den Första för att hennes röst hade förändrats.

Hanna Hedlund gjorde en ganska bra prestation som Belle förövrigt.
Lina Hedlund ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

gstone

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 augusti 2025 kl. 22:54:47Blandade ihop systrarna igen, jag gör det alltid.  :-[
du kankse redan vet det men en är gift med Martin stenmark och den andra med Nassim Al Fakir

tycker det är kul att båda deras makar är folk som dubbat del med

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 augusti 2025 kl. 22:57:22du kankse redan vet det men en är gift med Martin stenmark och den andra med Nassim Al Fakir

tycker det är kul att båda deras makar är folk som dubbat del med
Det var nytt för mig, så då har alltså båda gift sig med Blixten McQueen och Olof. (ni vet säkert att jag menar som referens till dessa karaktärer som de nämnda männen dubbat)