Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Il était une fois... les Découvreurs (1994) på svenska?

Startat av doctormirabilis, 29 juli 2025 kl. 12:56:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

doctormirabilis

Översattes denna senare "Det var en gång"-serie till svenska? Med översattes menar jag då såklart dubb. Tack

Monsieur Hulot

Jag tror inte :-\ Det skulle dock vara kul att övertala SVT (Barnkanalen) eller någon annan form av bolag att göra en svensk dubbning även av denna serie.

Då skulle det ju vara kul att casta Peter Dalle som Mäster (Maestro), eftersom han är den ende som är med i alla svenskdubbade serier som finns i franchisen!

Daniel Hofverberg

Citat från: doctormirabilis skrivet 29 juli 2025 kl. 12:56:26Översattes denna senare "Det var en gång"-serie till svenska? Med översattes menar jag då såklart dubb. Tack
Nej, serien har inte sänts eller släppts alls i Sverige - vare sig i dubbad eller textad form. :(