Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney Junior bioklubben

Startat av gstone, 6 augusti 2025 kl. 18:26:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

en serie avsintt från kanel disney junior kommer visas på  knattebio  07 13:00   Skoghalls Folkets Hus Bi

i fall ni har småbarn kan ni överväga att ta med dom :)

https://www.bioguiden.se/filmfokus.aspx?movieid=8d566df6-3434-424b-ba90-a026e7ab7201
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 augusti 2025 kl. 18:26:32en serie avsintt från kanel disney junior kommer visas på  knattebio  07 13:00  Skoghalls Folkets Hus Bi

i fall ni har småbarn kan ni överväga att ta med dom :)

https://www.bioguiden.se/filmfokus.aspx?movieid=8d566df6-3434-424b-ba90-a026e7ab7201
Jag gissar att det inte är jättemånga här som bor i Hammarö eller Osby, och det står ingenting om att "filmen" ska gå på andra orter i landet... ???

Frågan är om det är exakt samma som på Disney Junior, eller om det är något utöver det...? Jag tycker att beskrivningen låter som att det ska finnas någon ramberättelse, gissningsvis dubbad, som inte sänds på TV:

Citat från: BioguidenTa med barnen på Disneys egna knattebiopaket. Möt Spindelmannen, Ariel, Nalle Puh, Bluey och Superkattungarna. Musse Pigg guidar barnen igenom alla avsnitten blandat med interaktiva inslag som lekar, sång och dans.

Och vilken serie med Nalle Puh är det som åsyftas...?

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:02:57Jag gissar att det inte är jättemånga här som bor i Hammarö eller Osby, och det står ingenting om att "filmen" ska gå på andra orter i landet... ???

Frågan är om det är exakt samma som på Disney Junior, eller om det är något utöver det...? Jag tycker att beskrivningen låter som att det ska finnas någon ramberättelse, gissningsvis dubbad, som inte sänds på TV:

Och vilken serie med Nalle Puh är det som åsyftas...?
Troligen Nya Äventyr med Nalle Puh om jag får gissa

BPS

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:30:55Troligen Nya Äventyr med Nalle Puh om jag får gissa
Inte i Disney Junior sammanhang då är det mer troligt med Lekstund med Nalle Puh eller Nalle Puh och jag.

MOA

Citat från: BPS skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:52:53Inte i Disney Junior sammanhang då är det mer troligt med Lekstund med Nalle Puh eller Nalle Puh och jag.
Ja det har jag ju aldrig sett och tänkte därför inte på det heller

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:02:57Jag tycker att beskrivningen låter som att det ska finnas någon ramberättelse, gissningsvis dubbad, som inte sänds på TV:

jag tycker okså det låter som det

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet  6 augusti 2025 kl. 20:52:53Inte i Disney Junior sammanhang då är det mer troligt med Lekstund med Nalle Puh eller Nalle Puh och jag.
Ja, det är säkerligen någon av dem - men vilken...?

Och Spindelmannen kan vi väl anta syftar på Spidey och hans fantastiska vänner...?

gstone

Jag ska inte längre ase den här på bio !

Jag ska se Djurexpressen istället

(Jag tänker inte se två saker på bio på samma dag)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 september 2025 kl. 23:18:10(Jag tänker se två saker på bio på samma dag)
Vilken är den andra filmen?

Jag antar att du passar på för att det är Stora Biodagen imorgon, så att det är halva priset på alla filmer...?

Jag hade själv tänkt att se Djurexpressen imorgon, men den enda föreställningen i Skellefteå är helt fullsatt - så jag får hoppas att den går även nästan helg, så får jag se den då istället. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 september 2025 kl. 01:07:02Vilken är den andra filmen?

Jag antar att du passar på för att det är Stora Biodagen imorgon, så att det är halva priset på alla filmer...?

Jag hade själv tänkt att se Djurexpressen imorgon, men den enda föreställningen i Skellefteå är helt fullsatt - så jag får hoppas att den går även nästan helg, så får jag se den då istället. :(
Inte

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 september 2025 kl. 01:07:02Vilken är den andra filmen?

Jag missade ett ord