Ja, tyvärr är det fortfarande problem att få tag i credits från Cartoon Network - de har hittills haft en irriterande förkärlek för att ignorera alla mail. Om serien skulle vara dubbad av Dubberman, så är det inga problem att få tag i dubbcredits genom dem. Men tyvärr är det ju inte alltför många serier som de har dubbat, och den möjligheten finns tyvärr inte vid de dubbningar som SDI Media gjort. Jag gissar att den här serien sannolikt är dubbad av SDI Media (precis som 90% av allt på Cartoon Network), men jag har egentligen inga belägg för det.
Dock har Äventyrsdags med Finn & Jake nyligen släppts på DVD i Sverige, så eventuellt kanske det kan gå att få tag i kompletta dubbcredits genom Warner. DVD-utgåvorna har tyvärr inga utsatta dubbcredits (det vore förstås för mycket begärt...), men möjligtvis kanske det kan gå att få fram listor via Warner Home Video. Mina kontaktpersoner på Warner har tyvärr slutat på företaget, men jag ska undersöka om det finns någon annan man kan prata med där som kan hjälpa till.