Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nord(Reisen mot nord)

Startat av gstone, 11 september 2025 kl. 09:17:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Der låter som snö drottningen är spelad av en man🤔

Kan det vara så att en drag Queen spelar snö drottningen ?😍🥰

Eftersom karaktären är en Drottning  ;)

Bara min teori
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Erika

Citat från: gstone skrivet 11 september 2025 kl. 09:17:05Der låter som snö drottningen är spelad av en man🤔

Kan det vara så att en drag Queen spelar snö drottningen ?😍🥰

Eftersom karaktären är en Drottning  ;)

Bara min teori
Med tanke på en dragqueen (minns inte namnet nu) står med i creditlistan, är det inte alls omöjligt han gör rösten till Snödrottningen. ☺️

gstone

Citat från: Erika skrivet 11 september 2025 kl. 12:17:28Med tanke på en dragqueen (minns inte namnet nu) står med i creditlistan, är det inte alls omöjligt han gör rösten till Snödrottningen. ☺️
Adam "Admira" Risberg

gstone

Citat från: Erika skrivet 11 september 2025 kl. 12:17:28Med tanke på en dragqueen (minns inte namnet nu) står med i creditlistan, är det inte alls omöjligt han gör rösten till Snödrottningen. ☺️
lite off topic när jag var liten trode jag det heye Drog Queen ;D

moviefan

Denna film är också baserad på Snödrottningen, som Frost är.  

gstone

Citat från: moviefan skrivet 11 september 2025 kl. 17:25:28Denna film är också baserad på Snödrottningen, som Frost är. 
ja det stämmer

moviefan

Jag kommer absolut se denna film, den verkar mycket bra. Och den har fina vinter miljöer också. 

gstone

Citat från: moviefan skrivet 11 september 2025 kl. 19:23:06Jag kommer absolut se denna film, den verkar mycket bra. Och den har fina vinter miljöer också.
jag håller med  den verkar mycket bra. Och  vinter miljöerna är vackra :)

gstone

ser bättre animerad ut än dem ryska snö drottningen filmen och dess uppföljare