Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diane Keaton (1946-2025)

Startat av Elios, 17 oktober 2025 kl. 21:55:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Jag tyckte även att Diane Keaton förtjänade att ha en egen hyllningstråd här.

Hon är känd från Gudfadern, Annie Hall, Something's Gotta Give, Fattar Of The Bride 1 & 2, Beacuse I Said So bland många andra.

Vila i frid. :-[

Disneyfantasten

Även jag inte är vidare förtjust i Gudfadern-franschisen och aldrig har hört talas om resten du nämner så var det ändå trist att höra...

Må henne vila i frid...

Skokaka

Har hört om hennes död när det hände, även om jag inte visste mycket om henne, men vila i frid. :(

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2025 kl. 21:55:56Jag tyckte även att Diane Keaton förtjänade att ha en egen hyllningstråd här.

Hon är känd från Gudfadern, Annie Hall, Something's Gotta Give, Fattar Of The Bride 1 & 2, Beacuse I Said So bland många andra.

Vila i frid. :-[
Det håller jag helt med om - hon var en mycket talangfull skådespelare, även om hon under de senaste decennierna kanske inte riktigt har kommit till sin fulla rätt utan mer eller mindre förpassats till komedifacket. Men i exempelvis Annie Hall var hon ju fantastisk, även om det förstås inte direkt var igår.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 oktober 2025 kl. 01:12:11Det håller jag helt med om - hon var en mycket talangfull skådespelare, även om hon under de senaste decennierna kanske inte riktigt har kommit till sin fulla rätt utan mer eller mindre förpassats till komedifacket. Men i exempelvis Annie Hall var hon ju fantastisk, även om det förstås inte direkt var igår.
För den vann hon ju även en Oscar.

Daniel Hofverberg

Elios