Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SvampBob Fyrkant Rollista på Netflix

Startat av Nighty11x, 22 oktober 2025 kl. 22:35:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nighty11x

Jag undrar om någon med tillgång till Netflix skulle kunna kolla om dem 2 tillgängliga säsongerna av SvampBob Fyrkant där på (Vilka är Säsong 8 och 9) har en Svensk rollista efter varje avsnitt. Skulle uppskatta det, skicka gärna en bild på rollistan.

gstone

Citat från: Nighty11x skrivet 22 oktober 2025 kl. 22:35:19Jag undrar om någon med tillgång till Netflix skulle kunna kolla om dem 2 tillgängliga säsongerna av SvampBob Fyrkant där på (Vilka är Säsong 8 och 9) har en Svensk rollista efter varje avsnitt. Skulle uppskatta det, skicka gärna en bild på rollistan.
ska kolla
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: Nighty11x skrivet 22 oktober 2025 kl. 22:35:19Jag undrar om någon med tillgång till Netflix skulle kunna kolla om dem 2 tillgängliga säsongerna av SvampBob Fyrkant där på (Vilka är Säsong 8 och 9) har en Svensk rollista efter varje avsnitt. Skulle uppskatta det, skicka gärna en bild på rollistan.
Tyvärr har SvampBob Fyrkant inga utsatta dubbcredits överhuvudtaget - inte till något språk alls i världen, trots att serien är dubbad till över 20 olika språk. :(