Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - frågor till Roger Storm

Startat av Mr.Facemaker, 18 november 2025 kl. 09:47:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Tisdag 25/11 kommer första avsnittet av Dubbens Hjältar spelas in, med Roger Storm som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Roger?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

P.S. Har frågat admin om det är okej att jag gör separata trådar till respektive gäst, men inte fått något svar. Så tills någon ger mig tydligt nej tänker jag att fortsätter på uttänkt bana.

Will Siv

Citat från: Mr.Facemaker skrivet 18 november 2025 kl. 09:47:19Tisdag 25/11 kommer första avsnittet av Dubbens Hjältar spelas in, med Roger Storm som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Roger?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

P.S. Har frågat admin om det är okej att jag gör separata trådar till respektive gäst, men inte fått något svar. Så tills någon ger mig tydligt nej tänker jag att fortsätter på uttänkt bana.
Till Roger:

Är det inte lustigt att du var med i båda versionerna av "Kalle & Chockadfabriken" (1971 och 2005)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 november 2025 kl. 10:07:01Till Roger:

Är det inte lustigt att du var med i båda versionerna av "Kalle & Chockadfabriken" (1971 och 2005)
Ja vilken coincidens, bra att min fråga om Asterix tas med, ser verkligen fram emot svaret

Hey Arnold på svenska

Citat från: Mr.Facemaker skrivet 18 november 2025 kl. 09:47:19Tisdag 25/11 kommer första avsnittet av Dubbens Hjältar spelas in, med Roger Storm som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Roger?

Jag vill veta allt om honom i dubbvärlden för hans röst har man hört i så många olika serier och han har utfört dem så fantastiskt bra varje gång.

Roger Storm skulle passa så bra som Giran från My Hero Academia för det är hans röst jag hör när jag föreställer en svensk röst.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 29 november 2025 kl. 21:20:17Jag vill veta allt om honom i dubbvärlden för hans röst har man hört i så många olika serier och han har utfört dem så fantastiskt bra varje gång.

Roger Storm skulle passa så bra som Giran från My Hero Academia för det är hans röst jag hör när jag föreställer en svensk röst.
Skulle väl spelas in 25/11?

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Anders

Synd att jag missade detta! Är detta ett poddformat som kommer att läggas upp på YouTube?
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Mr.Facemaker

Citat från: Anders skrivet  2 december 2025 kl. 10:50:25Synd att jag missade detta! Är detta ett poddformat som kommer att läggas upp på YouTube?
Just nu ligger det ute som RSS, så borde gå att hitta på de flesta poddplattformar. Ska fixa så det dyker upp även på Youtube.

BPS

Citat från: Mr.Facemaker skrivet  3 december 2025 kl. 20:09:22Just nu ligger det ute som RSS, så borde gå att hitta på de flesta poddplattformar. Ska fixa så det dyker upp även på Youtube.
Jag håller på att lyssna på avsnittet just nu, riktigt bra måste jag säga.

Mr.Facemaker

Citat från: BPS skrivet  3 december 2025 kl. 20:27:47Jag håller på att lyssna på avsnittet just nu, riktigt bra måste jag säga.
Tackar ödmjukast 🙏

Anders

Hittade Rogers avsnitt på YouTube nu (antar att det var du som laddade upp det?). Prenumererat! Ska även sprida det vidare så du får mer subs!
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet  6 december 2025 kl. 09:14:53Hittade Rogers avsnitt på YouTube nu (antar att det var du som laddade upp det?). Prenumererat! Ska även sprida det vidare så du får mer subs!
Länka så jag får reda på vad svaret på min fråga blev, hoppas att det blev positivt :D

Mr.Facemaker

Citat från: Anders skrivet  6 december 2025 kl. 09:14:53Hittade Rogers avsnitt på YouTube nu (antar att det var du som laddade upp det?). Prenumererat! Ska även sprida det vidare så du får mer subs!
Stort tack! :) Kul om fler dubbnördar får chansen att lyssna.

Mr.Facemaker