Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Röstskådespelarhjälpen!

Startat av Christian Hedlund, 20 november 2025 kl. 07:50:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 11:27:02Vet inte om det var du eller Yasmine som svarade här, men det var helt onödigt, jag trodde vi hade klarat upp det här  :-\

Screenshot_20251209-112300.png

Varför ens svara så här och varför nu.........

Jag vet inte om det bara var menat som ett "skämtsamt" svar, men för mig känns det väldigt "dismisive", som att frågan i sig var dum (vilket den inte var) och svaret bara som "whataboutism" (vad har Carl Bildt med familjen Jennefors och göra)

Kan vi säga så här, om man inte kan bemöta en inoffensiv fråga på ett neutralt eller trevligt sätt (inga dissar) så ska man inte bemöta den alls.

Igen, det känns inte bra när man bidragit och sen få höra basically "det var en dum fråga"

Vet inte om det bara var i förbifarten nån av er såg min kommentar, men du sa ju här att du skulle försöka bli bättre på det.

Sen kan tycka att såna kommentarer ändå "bidrar" på sitt sätt, det visar ju att man har en entusiasm när man märker små saker, det är bättre att låta dom vara än att driva med dom.

Men oavsett, mycket glädjande att det gick så bra.

Hoppas det är ok med Emelies barn.
Ja vad har Carl Bildt med någonting att göra & vem av er nämnde Emelies barn? Detta blev helkönstigt nu, fattar att Will känner sig kränkt

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  9 december 2025 kl. 14:02:20Ja vad har Carl Bildt med någonting att göra & vem av er nämnde Emelies barn? Detta blev helkönstigt nu, fattar att Will känner sig kränkt
Inte "kränkt" precis, bara lite irriterad och besviken.

Emelie kunde inte komma eftersom hennes barn hade skadat sig.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 14:07:01Emelie kunde inte komma eftersom hennes barn hade skadat sig.
Tycker synd om Emelies barn. (och om Emelie själv som mamma också, förstås)

Jag har inte sett Röstskådespelarhjälpen ännu, den är dessutom ett ungefär halvdygn långt.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 14:07:01Inte "kränkt" precis, bara lite irriterad och besviken.

Emelie kunde inte komma eftersom hennes barn hade skadat sig.
Tänk om Amanda tackat nej till medverka om hon inte har barn att ta hand om

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  9 december 2025 kl. 15:03:13Tänk om Amanda tackat nej till medverka om hon inte har barn att ta hand om
Jag var inte besviken för att Amanda inte var (med tillsammans dom andra i den korta videon).

Undrade bara varför, men fick inget trevligt svar.
- what.

Will Siv

@Christian Hedlund  ursäkta att tråden blivit lite stökig, men kom ihåg att allt engagemang är bra ändå.

Och vi är alla glada att det gick så bra.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 16:27:04Jag var inte besviken för att Amanda inte var (med tillsammans dom andra i den korta videon).

Undrade bara varför, men fick inget trevligt svar.
Könstigt när en i familjen saknas men finns säkert en anledning som dom inte vill svara på.
Carl Bildt måste vara ett skämt men du ser det säkert som ett drivande svar

Måne

Men snälla.
Sluta bråka nu.

Christian bjuder vem HAN vill bjuda.

Han skulle säkert vilja bjuda alla, men så enkelt är det inte.
Herregud ibland så...

Will Siv

Citat från: Måne skrivet  9 december 2025 kl. 16:41:39Men snälla.
Sluta bråka nu.

Christian bjuder vem HAN vill bjuda.

Han skulle säkert vilja bjuda alla, men så enkelt är det inte.
Herregud ibland så...
??? vad pratar du om.....

Det var inget "bråk" här och ingen har klagat över att nån inte var inbjuden.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 december 2025 kl. 16:52:08??? vad pratar du om.....

Det var inget "bråk" här och ingen har klagat över att nån inte var inbjuden.
Den enda som inte är inbjuden är Carl Bildt

MOA

Citat från: Säker källa skrivet  9 december 2025 kl. 22:45:07det var Amanda som filmade!
Tack så mycket säker källa, hon var alltså där hela tiden. Nu behöver vi inte undra längre

Will Siv

- what.

Pikachu

Vet att det här är lite sent svar. 

Det var en rolig och väldigt intressant stream. Jag brukar kolla på stremhjälpen i vanliga fall men skippade det helt denna dagen eftersom jag ville kolla på det här eftersom det kändes mer häftigare. 

Det var många häftiga och intressanta historier man fick höra och jag som tittare fan det väldigt intressant och underhållande och man satt verkligen bänkad alla timmarna. Roligt att se att så många kunde ställa upp och komma.