Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - frågor till Bertil Engh

Startat av Mr.Facemaker, Igår kl. 10:34:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Tisdag 2/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 2 äga rum, med Bertil Engh som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Bertil?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet Igår kl. 10:34:15Tisdag 2/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 2 äga rum, med Bertil Engh som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Roger?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

Roger? Vem handlar intervjun om? Skulle vi inte ställa frågor till Roger i ett annat ämne?

Mr.Facemaker

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 11:02:48Roger? Vem handlar intervjun om? Skulle vi inte ställa frågor till Roger i ett annat ämne?
Feltryck. Hade kopierat texten från tidigare inlägg. Är rättat nu.

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet Igår kl. 13:08:05Feltryck. Hade kopierat texten från tidigare inlägg. Är rättat nu.
Bra gjort, i övrigt har jag inga frågor till Bertil

BPS

Skulle man kunna fråga Bertil hur det känns att vara Benjamin Syrsas sångröst? Ser du stjärnan i det blå är ju den populäraste av alla Disneylåtar.