Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - frågor till Joakim Jennefors

Startat av Mr.Facemaker, 8 januari 2026 kl. 10:31:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Lördag 31/1 kommer inspelning med Joakim Jennefors äga rum! Ställ era frågor eller skriv era hälsningar till Joakim här i tråden.

Lillefot

I och med att Joakim har både skådespelat och regisserat (åtminstone för sång) i dubbningar, vilket har han tyckt varit mest roligt?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet  8 januari 2026 kl. 10:31:00Lördag 31/1 kommer inspelning med Joakim Jennefors äga rum! Ställ era frågor eller skriv era hälsningar till Joakim här i tråden.
Nu blir det många intervjuer på en gång, tror frågan jag tänker ställa kommer redan bli ställd av någon annan

Nilsson

Undrar hur det gick för honom att spela Kurage också , en av mina största favoriter och av hans dubbroller. Imponerad, och undrar om han inte blev lite slut ibland när han fick göra alla ljud och gap som Kurage gjorde.

Nilsson

Ringaren i Notre Dame 1996 tillhör mina topp favorit Disney filmer. Undrar om han vill dela med sig något därifrån.

MOA

Citat från: Nilsson skrivet  8 januari 2026 kl. 17:33:36Undrar hur det gick för honom att spela Kurage också , en av mina största favoriter och av hans dubbroller. Imponerad, och undrar om han inte blev lite slut ibland när han fick göra alla ljud och gap som Kurage gjorde.
Profilbilden säger allt, finns ingenting för mig att fråga

Nilsson

Citat från: MOA skrivet  8 januari 2026 kl. 19:01:23Profilbilden säger allt, finns ingenting för mig att fråga
Hehe Det menar du inte ;D Men i serien är Kurage inte min absoluta favorit karaktär.Men tänker inte ha kurage den hariga hunden hela tiden,finns ju mycket mer som är guld med.