Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilken studio dubbar SvampBob Fyrkant nuförtiden?

Startat av Nighty11x, 22 mars 2026 kl. 16:56:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nighty11x

SvampBob har ju sänts i över 25 år i Sverige nu så jag var nyfiken på vilken studio det är som dubbar serien nuförtiden.
Förr var det ju Eurotroll, dem dubbade även första filmen, sen har Iyuno dubbat följande filmer så det får mig att tro att det skulle vara dem, rätta mig gärna om jag har fel i det.

Daniel Hofverberg

Jag vet inte med någon form av visshet, men jag skulle också misstänka att det mycket väl kan tänkas vara Iyuno som tagit över dubbningarna under senare år. Men det är som sagt bara en känsla, jag har absolut inga belägg för det.

Kanske värt att fråga någon av skådespelarna som medverkar om vilken studio som dubbar serien...? De borde ju rimligtvis veta...