Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - frågor till Myrra Malmberg

Startat av Mr.Facemaker, 13 maj 2026 kl. 18:04:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Myrra Malmberg kommer inom kort (!) gästa Dubbens Hjältar! Så den som vill få en hälsning eller fråga medskickad bör skriva den så snart som möjligt!

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet 13 maj 2026 kl. 18:04:28Myrra Malmberg kommer inom kort (!) gästa Dubbens Hjältar! Så den som vill få en hälsning eller fråga medskickad bör skriva den så snart som möjligt!
Denna podd blir bara bättre & bättre. En medlem här undrade över ett program där Myrra Malmberg stod crediterad i eftertexterna. Min fråga blir därför vad var det senaste du dubbade?

Lillefot

Också kul, Myrra har en härlig sångröst som är som en harpa.

För frågor kommer jag på en som kan vara intressant:

* Av dem Disney-"prinsessor" som hon har spelat (Jasmine, Megara och Ariel om jag inte har glömt någon), vilken skulle hon klassa som sin personliga favorit?
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 13 maj 2026 kl. 20:15:16Också kul, Myrra har en härlig sångröst som är som en harpa.

För frågor kommer jag på en som kan vara intressant:

* Av dem Disney-"prinsessor" som hon har spelat (Jasmine, Megara och Ariel om jag inte har glömt någon), vilken skulle hon klassa som sin personliga favorit?
Även Wendy fast hon är inofficiell likt Meg