Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Uppdatering - Dubbens Hjältar

Startat av Mr.Facemaker, 2 juni 2026 kl. 07:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Podden kommer snart ta ett litet sommaruppehåll (nästa tisdag släpps sista avsnittet för säsongen). Hädanefter kommer jag att sluta annonsera här på forumet när det är dags för nya gäster, så om man är intresserad av att hänga med i gästbokning och vill skicka in frågor/hälsningar så får man hemskt gärna följa podden på Instagram, Facebook och/eller Youtube. Där utannonserar jag alla nya gäster, så välj det ställe som passar dig bäst.

Dubbens Hjältar finns nu också på Patreon! Vill man stötta podden får man hemskt gärna gå in där och ge ett litet bidrag!

Väl mött!
David

Lillefot

Lite trist då jag har föredragit att lämna hälsningar och frågor just via detta forum till dina intervjupersoner, men om du känner att det är bäst så får du absolut göra det. Ser fortfarande fram emot dem kommande avsnitten för att se vad just dem skådespelarna kan berätta om.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

Mr.Facemaker

Citat från: Lillefot skrivet  2 juni 2026 kl. 17:08:10Lite trist då jag har föredragit att lämna hälsningar och frågor just via detta forum till dina intervjupersoner, men om du känner att det är bäst så får du absolut göra det. Ser fortfarande fram emot dem kommande avsnitten för att se vad just dem skådespelarna kan berätta om.
Jag förstår att många har tyckt bäst om att skriva sina hälsningar här :) Det är egentligen helt och hållet för att jag ska få färre ställen att samla in frågor och hälsningar från. Hoppas det funkar med något av de andra ställena för dig. Många av dina frågor har varit enkla att baka in i flera av avsnitten, så du får gärna fortsätta skriva.

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet  2 juni 2026 kl. 18:54:14Jag förstår att många har tyckt bäst om att skriva sina hälsningar här :) Det är egentligen helt och hållet för att jag ska få färre ställen att samla in frågor och hälsningar från. Hoppas det funkar med något av de andra ställena för dig. Många av dina frågor har varit enkla att baka in i flera av avsnitten, så du får gärna fortsätta skriva.
Kan skriva på Youtube när det blir dags för nästa intervju, beroende på vem det blir