Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Daveigh Chase (1990-2026)

Startat av Monsieur Hulot, 17 juni 2026 kl. 20:27:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Daveigh Chase som var den amerikanska originalrösten till Lilo i Lilo och Stich, samt hade en av rollerna i The Ring (2002) är död. Hon avled i sviterna av hjärnhinneinflammation.

Hon blev 35 år ung. Vila i frid! :'(

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QlWA/the-ring-skadis-dod

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 17 juni 2026 kl. 20:27:30Daveigh Chase som var den amerikanska originalrösten till Lilo i Lilo och Stich, samt hade en av rollerna i The Ring (2002) är död. Hon avled i sviterna av hjärnhinneinflammation.

Hon blev 35 år ung. Vila i frid! :'(

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QlWA/the-ring-skadis-dod
Ämnet borde flyttas när hon inte var en svensk VA :(

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 17 juni 2026 kl. 20:31:05Ämnet borde flyttas när hon inte var en svensk VA :(
Oj! Råkade bli fel ämne! Hon var amerikansk. Filmer och TV-serier kanske är bättre, fast nu vet ju inte jag hur man flyttar en tråd.

Lillefot

Riktigt tragiskt att få höra, att dö vid en sån låg ålder är hemskt. :'(
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

Disneyfantasten

Det var en trist nyhet för en så ung person.

Will Siv

:'(

Ledsen men jag kan inte skriva nåt........
- what.

Skokaka

Det var mycket tråkigt att höra, vila i frid... :'(

Jack P.W.

Jag var helt mållös när jag fick höra det här.

Vila i frid.

Elios

Originalrösten till Lilo i Lilo & Stitch gick bort för några dagar sedan endast 35 år gammal.

Daveigh Chase hette hon och dubbade även henne i serien och dom andra filmerna där Lilo varit med.

Hon var även med i The Ring och andra filmer under 2000-talet.

Vila i frid! :'(

MOA

Citat från: Elios skrivet 20 juni 2026 kl. 17:14:47Originalrösten till Lilo i Lilo & Stitch gick bort för några dagar sedan endast 35 år gammal.

Daveigh Chase hette hon och dubbade även henne i serien och dom andra filmerna där Lilo varit med.

Hon var även med i The Ring och andra filmer under 2000-talet.

Vila i frid! :'(
Finns redan ett ämne om detta, Elios missade tydligen det