Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Dagens Citat:

Startat av Will Siv, 21 juli 2026 kl. 11:07:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 27 juli 2026 kl. 03:00:43"Jag vill inte se på all tråkig skit, jag vill se nåt roligt." - Tommy Nilsson
Patrik Stjärna LoL
"Hittar inte verktygen eller kepsen som jag fick men jag kan fixa däcken på 30 sekunder prick, jag är en bilkille" Big Chris

Will Siv

"Jag vill ha en flickvän!" - Ole Ornered.

jag också  :-\
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 27 juli 2026 kl. 19:17:09"Jag vill ha en flickvän!" - Ole Ornered.

jag också  :-\
Jag med
"Jag tror det knappt, du älskar mig JÖ!" Louise Raeder

TonyTonka

"Det hade jag gärna velat se. Du hade ju passat bra som krater." - Björn Skifs
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

TonyTonka

"Är du kortsluten? Cybertron heter det" - Jan Nygren

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2026 kl. 23:00:11"Är du kortsluten? Cybertron heter det" - Jan Nygren
LoL! Osäkert om det är omedvetet eller en rolig blooper som råkade hamna med riktiga inspelningar

Will Siv

"öh... nån kissade" - Kim Sulocki.
- what.

MOA

"Hej Svejs Pojkar!" Sergeant Snigel

TonyTonka

"Tänk er att käka en macka, och alla andra ba' tror att man är galen..." - Felipe Leiva Wenger

Skokaka

"Tjuvlyssnar som vanligt ser jag!" - Johan Hedenberg.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 22:46:09"Tjuvlyssnar som vanligt ser jag!" - Johan Hedenberg.
Bäst, LoL
Robotniks mest ikoniska citat, i alla fall på engelska