Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 18:22:38
jag är ingen människa utan ett intelligent enhörning och det var min ide som är svaret på allt om animerade filmer och jag hatar dig för du gillar inte tecknade filmer om talande djur och det gör mig jätteledsen om att coronaviruset har förstört hela eurovision song contest och alltihop är virusernas fel att det inte blir nån färgglad underhållning från hela världen och du är en svikare din snigelhjärna till filmnörd att du inte skäms på dig. >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Du är INTE en intelligent enhörning

Om dy tror att du är du sinnesförvirrad !

DET ÄR SÅ DET ÄR !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 15:39:53
varför inte för alla älskar ju talande djur och drakar och jag avskyr människor som är djurens fiender och jag hatar när du börjar kritiserar mig för det för du får sparken från det här eftersom du är en djurmördare som tar kål på de stackars skyldiga djuren och göra de till pälsar och skor.att ni inte skäms och jag hatar när du kallar mig för idiot din fegis. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag ÄLSKAR människor dom gjord ALLT SOM JAG GILLAR !! ;D

gstone

VAD ÄR DET HÄR För VANVETTIG TRÅD !!!!!???

ALLA Clara förlorat FÖRSTÅNDET HELT !!!??

Nog för jag inte är helt psykiskt  frisk alla gånger(kan bli knep) Men det är ju rent ut sagt lägligt !!!?? :o :o :o :o :o >:( >:(
[/size]

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 15:39:53
varför inte för alla älskar ju talande djur och drakar och jag avskyr människor som är djurens fiender och jag hatar när du börjar kritiserar mig för det för du får sparken från det här eftersom du är en djurmördare som tar kål på de stackars skyldiga djuren och göra de till pälsar och skor.att ni inte skäms och jag hatar när du kallar mig för idiot din fegis. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

DU ÄR EN DÅRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:(

E

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 21:09:08
VAD ÄR DET HÄR För VANVETTIG TRÅD !!!!!???

ALLA Clara förlorat FÖRSTÅNDET HELT !!!??

Nog för jag inte är helt psykiskt  frisk alla gånger(kan bli knep) Men det är ju rent ut sagt lägligt !!!?? :o :o :o :o :o >:( >:(
[/size]
Lägg dig inte i

Du har ingenting med det här att göra

Och sluta ändra storlek på texten

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 april 2020 kl. 22:04:53
Lägg dig inte i

Du har ingenting med det här att göra

Och sluta ändra storlek på texten

Jag gör för att jag uttrycka något ! >:(

Jag lägger mig i om jag vill ! >:( >:(

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 22:34:30

Jag gör för att jag uttrycka något ! >:(

Jag lägger mig i om jag vill ! >:( >:(

Och då får du tåla om vi lägger oss i.  >:( >:( >:( >:( >:(

clara liljeberg

sluta kalla mig för dåre och jag hatar dig för du sårade mina känslor om att ESC som djur eller drakar inte blir av och jag gillar filmer med talande djur utan människor för människor är djurens fiender för att de hugger ner skogen och det görs mediciner av de och att ni borde skämmas över det ni har gjort och jag hatar er allihop för ni är elefantmördare,strutsmisshandlare och ormarnas slaktare och om du inte be om ursäkt till mig för att ni kallade mig för dåre och idiot för att musiktävlingen inte kommer att bli animerad med talade djur istället för människor och ni är såna monster. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag önsker att esc ska bli en tecknad serie så att inte coronaviruset ska komma igenom för det och att önskningar ska bli sanna och att jag önskar mig en svans med djuriska krafter.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2020 kl. 01:23:57
sluta kalla mig för dåre och jag hatar dig för du sårade mina känslor om att ESC som djur eller drakar inte blir av och jag gillar filmer med talande djur utan människor för människor är djurens fiender för att de hugger ner skogen och det görs mediciner av de och att ni borde skämmas över det ni har gjort och jag hatar er allihop för ni är elefantmördare,strutsmisshandlare och ormarnas slaktare och om du inte be om ursäkt till mig för att ni kallade mig för dåre och idiot för att musiktävlingen inte kommer att bli animerad med talade djur istället för människor och ni är såna monster. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag önsker att esc ska bli en tecknad serie så att inte coronaviruset ska komma igenom för det och att önskningar ska bli sanna och att jag önskar mig en svans med djuriska krafter.

Du måste fan ha rökt på alltså. Ingen tvekan där. Inget fel med att drömma men att försöka oss påverkas av din fantasi och tro att den stämmer överens med verkligheten då är man ju inte fan frisk alltså.
Du verkar inte fatta ett jävla dugg. Gör själv en animerad serie av Eurovision isåfall om det nu är du vill där djur ska sjunga. Om du nu är så jävla kåt vid den tanken så gör det själv. Men då måste du ju med ha en budget vilket jag inte tror du har. Vi jobbar varken på Disney eller för Eurovision.
Sen att vi skulle få sparken för denna produktionen som du nämner eller det är det jag antar att du menar när du sagt här någon skulle få sparken. Du verkar ju tro att detta är verkligt. Ingen är ens med på detta fattar du väl för fan själv.
Har ingenting emot jag brukar också tycka om filmer med talande djur men vad fan har det ens med Eurovision med att göra?
Du vill ha en Eurovision ersatt med djur vilket inte kommer ske men du är så instabil i din hjärna verkar det som och tror på fullaste allvar det ska hända. Men trots kritiken du får här så ska du gå emot oss och kalla oss för elefantmördare,strutsmisshandlare, och ormarnas slaktare.
Vart fan kommer det in i diskussionen om att vi inte vill ha en Eurovision med djur!?^^
Vi är inget av det. Och man behöver inte vara det heller för att man inte vill ha ett Eurovision med djur.
Det ända jag kan säga med det här är att vakna upp och se verkligheten för vad det är och tro inte att alla jobbar med det du känner för stunden.  >:(

clara liljeberg

nu är du verkligen elak mot mig din svikare och du tycker att animerade filmer är dumma och jag röker inte ska du veta och du bestämmer inte över mig för det gör mig sårad och ledsen om du inte be om ursäkt till för det gör ont i själen för att du sa elaka saker om mig din skurk och det är slut med dig.FATTAR DU DET DIN HÖNSHJÄRNA.och alltihop är ditt fel din svikare din lögnhals till filmnörd. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och sluta ringa till polisen för jag har lärt mig min läxa om att du inte arbetar med esc och disney nånsin mera och börjar skriva brev till de istället din idiot. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(din hjärtekrossare,din glädjedödare. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(det är slut med dig elios ekorre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2020 kl. 03:57:09
nu är du verkligen elak mot mig din svikare och du tycker att animerade filmer är dumma och jag röker inte ska du veta och du bestämmer inte över mig för det gör mig sårad och ledsen om du inte be om ursäkt till för det gör ont i själen för att du sa elaka saker om mig din skurk och det är slut med dig.FATTAR DU DET DIN HÖNSHJÄRNA.och alltihop är ditt fel din svikare din lögnhals till filmnörd. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och sluta ringa till polisen för jag har lärt mig min läxa om att du inte arbetar med esc och disney nånsin mera och börjar skriva brev till de istället din idiot. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(din hjärtekrossare,din glädjedödare. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(det är slut med dig elios ekorre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ska vi skicka brev till polisen eller studion, de är lite oklart. Menar du polisen tror jag ju inte det blir något bättre av att man skulle skicka brev, snarare sämre.
Du säger "det är slut med dig Elios ekorre", antyder du inte då att Elios är en ekorre som du tänker ta livet av? Om det är det du menar är ju inte du särskilt mycket bättre än de jägare och djurplågare du själv är emot.
När har någon ens nämnt att de ogillar animerad film förresten, och sen när är någon här en lögnhals?
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 20:46:15
jag önskar att hela världen vore som en tecknad film med talande djur och drakar och andra fantasivarelser

Samma här tbh

gstone

gstone

Oh, what a dream, a wonderful dream papa
And all that I need is eighty-eight bucks papa
That's what he said papa, only eighty-eight bucks

You ain't gettin' eighty-eight cents from me Rose
Then I'll get it someplace else but I'll get it
And get my kids out

Goodbye to blueberry pie
Good riddance to all the socials I had to go to