Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

varje år är det färre och färre artister jag känner igen

det är som den där familg guy scenen ;D  ;D

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

TonyTonka

Citat från: TonyTonka skrivet  2 december 2025 kl. 14:44:11Jag såg att en av låtskrivarna till Grezculas låt nästa år är Andreas Werling, är det samma Andreas Werling som dubbade för KM Studio i mitten av 2000-talet?
Ingen som vet?  ???
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Erika

Citat från: TonyTonka skrivet  6 december 2025 kl. 01:11:09Ingen som vet?  ???
Har endast googlat snabbt kring det hela, men det lutar sig åt det kan vara samma Andreas Werling. :) 

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet  2 december 2025 kl. 14:44:11Jag såg att en av låtskrivarna till Grezculas låt nästa år är Andreas Werling, är det samma Andreas Werling som dubbade för KM Studio i mitten av 2000-talet?
Såvitt jag kan se i folkbokföringen finns det bara en enda Andreas Werling folkbokförd i Sverige, så vi bör kunna förutsätta att det är samma person.

Visserligen går det online inte att se folkbokförda personer under 16 år (men det är ju inte relevant här), och heller inte personer som helt har flyttat från Sverige och inte längre betalar skatt i Sverige; eller personer med skyddad identitet - men den sannolikheten är ju inte särskilt stor, så det måste vara nästan helt säkert att det är samma person.

Elios

Citat från: MOA skrivet  5 december 2025 kl. 23:33:52Minns att den var lika dålig, hur det gick för Darin minns jag inte
Han slutade fyra tror jag. Minns jag tyckte det var skitdålig. Fattar inte ens hur han kunde komma till final!?
Han hade definitivt vunnit på mer på att köra en riktig poplåt än någon jävla piss ballad. 🤢