Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hacke Hackspett

Startat av ddubbning, 11 maj 2006 kl. 19:26:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2024 kl. 14:14:29https://www.tradera.com/item/302152/637114633/vhs-hacke-hackspett
Intressant, den utgåvan känner jag faktiskt inte till - undrar om den också har TV3-dubben...?

Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 juli 2024 kl. 14:58:38Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)
Det får du gärna gör  :D
Själv har andra VHS jag tänker prioritera  ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Jabberjaw

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 juli 2024 kl. 14:58:38Intressant, den utgåvan känner jag faktiskt inte till - undrar om den också har TV3-dubben...?

Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)
Ser ut som den utgåvan utav Hacke Hackspett som finns i ett annat omslag. Den har samma speltid också. :) Men har för mig den inte har TV3 dubbningen. Kollade i hyllan och har exakt samma film, plus en med liknande omslag. Kan ta bilder senare.