Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snövit Äventyret Fortsätter

Startat av moviefan, 27 december 2012 kl. 11:03:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 mars 2024 kl. 12:56:23Håkan Mohede, Helen Sjöholm, Okänd Kvinna & Kenneth Milldoff Är Bäst!
Okänd kärning ? ;D ;D ;D

Du är lol
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 30 mars 2024 kl. 12:56:23Håkan Mohede, Helen Sjöholm, Okänd Kärring & Kenneth Milldoff Är Bäst!
Någon specifik karaktär som den okända kvinnan spelar?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 mars 2024 kl. 13:59:54Någon specifik karaktär som den okända kvinnan spelar?
Jag gillar inte att kala röstskådspelskor för "käringar".

Mest en smak sak.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 14:07:04Jag gillar inte att kala röstskådspelskor för "käringar".

Mest en smak sak.
Jag gillar inte att kalla någon det överhuvudtaget därför att jag bytte ut det i mitt inlägg.

Erika

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 mars 2024 kl. 13:59:54Någon specifik karaktär som den okända kvinnan spelar?
Det är nog Pinocchio som åsyftas, enligt uppgift spelas han av Jannike Grut.

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 14:07:04Jag gillar inte att kala röstskådspelskor för "käringar".

Mest en smak sak.
Håller med, och har redigerat Moas (och ditt) inlägg.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2024 kl. 00:03:23Självklart kan jag det. Har du originaltiteln på den?

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 27 januari 2016 kl. 15:29:45Pinocchio och nattens furste, utgiven av Scanbox
Pinocchio - Jannike Grut
Sylvester - Håkan Mohede
Igor - Kenneth Milldoff
Puppetino - Håkan Mohede
Nattens furste - Kenneth Milldoff
Jisses - Håkan Mohede
Geppetto - Kenneth Milldoff
Humelman - Kenneth Milldoff
Den goda fen – Helen Sjöholm
Stjärnljus - Helen Sjöholm

gstone

Okej , då var den gjerjen löst😀👍

gstone

Varken Snövit Äventyret Fortsätter eller Pinocchio och nattens furste har vä gett ut på DVD i Sverige ?

gstone

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 15:29:38Okej , då var den gjerjen löst😀👍
Inte helt, vi vet ju inte regissör, översättare eller studio än - så därför kan det fortfarande vara intressant att fråga Håkan. :)

Nog för att det känns som att sannolikheten är ganska stor att Håkan regisserat, men det vore ju bra att få det bekräftat...

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2024 kl. 16:02:49Inte helt, vi vet ju inte regissör, översättare eller studio än - så därför kan det fortfarande vara intressant att fråga Håkan. :)

Nog för att det känns som att sannolikheten är ganska stor att Håkan regisserat, men det vore ju bra att få det bekräftat...
Snövit: Äventyret fortsätter och Pinocchio: Äentyret fortsätter eller Pinocchio och Nattens furste är gjorda och distribuerade av samma företag så de kanske till och med är dubbade samtidigt.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 30 mars 2024 kl. 16:05:54Snövit: Äventyret fortsätter och Pinocchio: Äentyret fortsätter eller Pinocchio och Nattens furste är gjorda och distribuerade av samma företag så de kanske till och med är dubbade samtidigt.
Inte alls omöjligt, men jag föredrar ju att få uppgifter bekräftade från officiellt håll istället för att gissa, så långt det är möjligt.  :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2024 kl. 16:02:49Inte helt, vi vet ju inte regissör, översättare eller studio än - så därför kan det fortfarande vara intressant att fråga Håkan. :)

Du får gärna fråga honom

gstone

Om infon kommer från Håkan själv är det allra best.

Så fråga gärna om rösterna för säkerhets skull :D