Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Barbie filmerna

Startat av moviefan, 27 december 2012 kl. 11:32:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 23:31:48En man som gillar Barbie filmer ???
Kanske förvånande, men så är det. Åtminstone de äldre filmerna.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 23:31:48En man som gillar Barbie filmer ???
Jag är en man som gillar Barbie filmerna  :D
åtminstone dom äldre.

Jag gillar Barbie filmerna som utspelar sig i dåtid eller en fantasivärld  :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

När slutade dem med att göra dessa datagjorda Barbiefilmer ? 

BPS

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet 25 december 2024 kl. 12:45:22När slutade dem med att göra dessa datagjorda Barbiefilmer ?
Det har de väl inte - eller rättare sagt har de slutat med DVD-distribution av dessa, då Mattel har exklusivavtal med Netflix sedan 2017.

Utöver de TV-serier som gjorts, så är väl Barbie: Skipper and the Big Babysitting Adventure från 2023 och Barbie and Stacie to the Rescue från 2024 de senaste långfilmerna. Den förstnämnda har jag credits till här på sajten, men verkar däremot ha missat den sistnämnda.

Av DVD-släppta filmer från det förra produktionsteamet var väl Barbie: Dataspelshjälten från 2017 den sista.

gstone

Citat från: moviefan skrivet 25 december 2024 kl. 12:45:22När slutade dem med att göra dessa datagjorda Barbiefilmer ?
dom kommer direkt till Netflix nu för tiden, men görs i allra högsta grad :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Finns Barbie Dreamtopia dubbad ?