Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Pokémon (anime)

Startat av Anders, 18 maj 2013 kl. 23:13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Alexander skrivet 12 april 2020 kl. 21:18:35
Vill gärna ha ett röstklipp, men det kan vara Tommy Nilsson men det var många år sedan jag såg det avsnittet, så är inte säker förrän jag har fått lyssna på nytt
Det är Tommy Körberg

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 april 2020 kl. 21:28:17
Det är Tommy Körberg

Du har säkert helt rätt. Men hade ändå varit rätt intressant om man fick höra ett ljudklipp också för att kunna garantera det ännu mer.  ;D

E

Jag tycker inte det låter alls som Körberg. Det låter mer som Tommy Nilsson

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 12 april 2020 kl. 22:00:49
Jag tycker inte det låter alls som Körberg. Det låter mer som Tommy Nilsson
Tänkte inte på det men det är ju ganska logiskt eftersom att han dubbade ganska mycket på Eurotroll

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 april 2020 kl. 22:06:51
Tänkte inte på det men det är ju ganska logiskt eftersom att han dubbade ganska mycket på Eurotroll

När sjunger han inne i avsnittet?^^

Erika

Nu har jag också lyssnat... Och ja, det är Tommy Nilsson.

För den som vill lyssna så börjar låten ungefär vid 16:00.

Elios

Citat från: Erika skrivet 12 april 2020 kl. 22:44:16
Nu har jag också lyssnat... Och ja, det är Tommy Nilsson.

För den som vill lyssna så börjar låten ungefär vid 16:00.

Ni hade iallafall rätt med förnamnet iallafall.  ;D

Elios

Har lyssnat nu och undrar hur ni kunde tro det skulle vara Tommy Körberg. Man hör ju klart och tydligt att det är Tommy Nilsson ju.  :D ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 13 april 2020 kl. 01:16:58
Har lyssnat nu och undrar hur ni kunde tro det skulle vara Tommy Körberg. Man hör ju klart och tydligt att det är Tommy Nilsson ju.  :D ;D
Jag tror jag blandade ihop deras röster

Elios

MammaP

Ja! Nilsson hette han ju, inte Körberg. Jag kunde höra "Öppna din dörr" i huvudet, men det var utan ord så jag kunde inte söka efter den.

Tack ska ni ha.

Och kanske att jag sätter mig att skicka in Pikachus farväl till webbsidan också, den finns inte med där.

Elios

Har gör den väldigt bra framförd här.  ;D