Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story

Startat av Eriksson, 2 juli 2013 kl. 19:25:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 20 december 2024 kl. 18:28:48Jag tycker inte att dubben är dålig men jag tycker helt enkelt att originalrösterna är perfekta och oslagbara.
Personligen har jag aldrig vågat se/höra Simpsons på svenska eller annat språk än engelska men tycker personligen att de engelska rösterna är helt outstandiga framförallt Dan Castellas Homer som enligt mig är oersättlig.

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2024 kl. 19:03:34Personligen har jag aldrig vågat se/höra Simpsons på svenska eller annat språk än engelska men tycker personligen att de engelska rösterna är helt outstandiga framförallt Dan Castellas Homer som enligt mig är oersättlig.
Du har ju uttryckt dig väldigt illa om Per som Homer🤔.
Sedan ber du andra att vårda språket, vill minnas att du sa att du heller skulle vilja bli uppäten levande än att se igenom Simpsons på svenska.....

Jag har insett att man inte ska döma saker man inte har sett något av jag har sett både den svenska och engelska versionen av Toy Story och jag tycker helt klart att den är bättre på engelska.

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 20 december 2024 kl. 19:35:42Du har ju uttryckt dig väldigt illa om Per som Homer🤔.
Sedan ber du andra att vårda språket, vill minnas att du sa att du heller skulle vilja bli uppäten levande än att se igenom Simpsons på svenska.....

Jag har insett att man inte ska döma saker man inte har sett något av jag har sett både den svenska och engelska versionen av Toy Story och jag tycker helt klart att den är bättre på engelska.
Fast det inlägget du tar upp är skrivet för flera år sedan, tänk inte mer på det nu.

Förresten så har jag inte uttryckt mig illa om Per som Homer utan snarare rösten i filmen, även det är förgånget.

I just inlägget du citerar skrev jag bara att Dan Castellas Homer är outstanding och inget annat.

Men ja visst, jag medger att även jag tagit i för mycket och överdrivit en del "bakåt i tiden", vilket jag både ångrar och tar tillbaka.