Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vilka tycker ni är dubbarnas bästa insatser?

Startat av jimstrom, 3 februari 2014 kl. 23:12:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Joakim Tidermarks bästa roll är Michelangelo i Rise of Teenage Mutant Ninja Turtles.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Min favorit roll av Lawrence Mackrory är Raphael  i Rise of Teenage Mutant Ninja Turtles  :D

gstone

Jag skulle säga att Fredrik Dolks bästa roll kanske är Pappan i Ko och Kyckling ;D

Anders

Av Steve Kratz roller är nog Doktor Derange från James Bond Junior min favorit. Det var en stor del av min barndom. :)
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Steffan Rudvall

Citat från: Anders skrivet 19 juli 2020 kl. 08:29:36
Av Steve Kratz roller är nog Doktor Derange från James Bond Junior min favorit. Det var en stor del av min barndom. :)
Jag tycker Scooby-Doo 

gstone

Min favorit roll av Steve Kratz är Muskungen i Nötknäpparen och muskungen fast Mekanikles och Haroud Hazi Bin är också bland hans bästa ! :D

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 12 augusti 2020 kl. 10:59:25
Min favorit roll av Steve Kratz är Muskungen i Nötknäpparen och muskungen fast Mekanikles och Haroud Hazi Bin är också bland hans bästa ! :D
Jag skulle säga att min favorit roll med honom är Scooby Doo

gstone

Johan Lindqvist är jättebra som Långben, Men han nästa lika underbar som Putte Perser.

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 augusti 2020 kl. 10:59:25

Jag gillar även Skinners advokat och pappa Starling ;D

gstone

Hans Jonsson är också väldigt bra som Harry Osborn.

MOA

gstone

gstone