Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 31 augusti 2022 kl. 20:51:39Tänk om dom väljer kända namn som i USA ! :D
Det kan alltid hända, men jag hoppas mer på att de väljer ut skådespelare som passar in röstmässigt.

Men med tanke på att det är Chris Pratt till självaste Mario på engelska, så ser det ut som en utmaning där inget blir helt perfekt.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Trailern kommer ut i Torsdag i nästa vecka! ;D

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

TonyTonka

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:20:13Tänk om Peach får en princess röst ?
Hur menar du, någon som gjort en disneyprinsessas röst? I så fall tycker jag Lizette Pålsson är det bästa alternativet. I alla fall om man går på hur Peachs röst låter i spelen.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Citat från: TonyTonka skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:30:15Hur menar du, någon som gjort en disneyprinsessas röst? I så fall tycker jag Lizette Pålsson är det bästa alternativet. I alla fall om man går på hur Peachs röst låter i spelen.
Prices.

Eller Mimmi Sandén,Annika Herlitz eller Ellen Bergström.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2022 kl. 20:28:34Prices.

Eller Mimmi Sandén,Annika Herlitz eller Ellen Bergström.
Låter nån av dom lik Anja Taylor-Joy?

Marcusen

Lillefot

Men det är helt okej.

Sabelöga

Houba !

Sabelöga

Bra trailer!  :D Ser fram emot filmen, hoppas den dubbas till svenska och att den trailern släpps snart
Houba !

Skokaka

Jag såg också lite av LIVE trailern. Och jag ser en massa positiva kommentarer. Det blir nog bra. ;D

Redigerad: Det var egentligen hela, då jag kollade den riktiga efteråt.

Steffan Rudvall

Vad tycker ni om Chris Pratts Mario? Vi fick inte höra så mycket men att Mario inte har någon italiensk brytning spelar ingen större roll för mig. På 80 och 90-talet var han ju från New York...

Lillefot

Såg trailern nu och måste medge att den ger ett gott intryck. Jack Black var betydligt bättre som Bowser än vad jag hade väntat mig, och animationen samt färgerna var fina och harmonerade bra med seriens identitet. Även om den inledande scenen kändes som tagen ur Sagan om Ringen i mitt tycke.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 oktober 2022 kl. 22:33:21Vad tycker ni om Chris Pratts Mario? Vi fick inte höra så mycket men att Mario inte har någon italiensk brytning spelar ingen större roll för mig. På 80 och 90-talet var han ju från New York...
Personligen tyckte jag att han fortfarande är ett konstigt val för en sån karaktär. Och det lilla av hans insats som kunde höras ändrade inte min åsikt.

Är man väl van vid Charles Martinet ikoniska stämma som har hörts genom karaktären i över 2 decennier, så blir det här valet en stor och konstig kontrast.
Men det är helt okej.

Miikee

Jag tycker ändå hans röst lät helt okej och filmen såg faktiskt väldigt intressant ut! 😄 som någon annan skrev på youtube. Charles Martinet röst är sjukt bra i de små sekvenserna han gör i tv-spelen men känner ärligt talat att det inte hade fungerat i en hel film. I alla fall inte för min del

Sabelöga

Verkar vara välgjord, ser fram emot att se den.
Houba !