Författare Ämne: Ducktales (2017)  (läst 47776 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 7 359
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Ducktales (2017)
« Svar #360 skrivet: 13 juni 2019 kl. 01:50:42 »
Om jag inte minns fel var det Andreas Nilsson som spelade Kalle Anka även när han pratade "som vanligt" i The Shadow War - fast då använde han alltså sin "ordinarie" röst, så att säga. :)

Utloggad Erik

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
« Svar #361 skrivet: 15 juni 2019 kl. 22:24:41 »
Kan någon säga vilken kanal man ska välja för att följa den här serien och för att se så nya avsnitt som möjligt? I mitt kanalpaket har jag några valfria kanaler och för att få alla jag vill ha måste jag prioritera antingen Disney channel eller Disney XD. Jag valde ju självklart Disney XD eftersom serien skapades för just den kanalen. Men jag hörde att i USA så har serien gått över från Disney XD till Disney channel. Jag fortsatte med Disney XD eftersom jag jämförde båda tablåerna och för stunden visades bara de första avsnitten i Disney channel och de nyare i XD. Men förra veckan så såg jag att serien bara var tablålagd för Disney channel i framtiden så jag bytte till Disney channel, eftersom jag har rätt att ändra i kanelpaketet en gång i månaden gratis. Men nu är det precis tvärtom. Kommande avsnitt av Ducktales är bara tablålagda i Disney XD som jag nu valt bort och inget i Disney channel.

OK, lång fråga kort, vart visas nya avsnitt först?

Skulle vara mycket enklare om serien fanns på svenska på någon streamintjänst.

Utloggad Artan1528

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 146
    • Visa profil
« Svar #362 skrivet: 15 juni 2019 kl. 23:05:38 »
OK, lång fråga kort, vart visas nya avsnitt först?

De episoder som er vist indtil videre i sæson 2, de er blevet vist præcis de samme dage på begge kanaler. Jeg ved ikke med de fremtidige episoder.
Tror godt du kan vælge hvad du har lyst til :)

Utloggad TrondM

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 403
    • Visa profil
« Svar #363 skrivet: 15 juni 2019 kl. 23:57:11 »
Det stemmer vel ikke helt.

De siste fem episodene ble vist samme dag på Disney Channel og Disney XD, men de fem episodene før dette ble vist en eller to uker tidligere på Disney Channel.

Personlig foretrekker jeg Disney XD, men det er fordi her jeg bor har jeg bare norsk tale på Disney Channel, men Disney XD har norsk, engelsk, svensk og danske tale.

Utloggad Artan1528

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 146
    • Visa profil
« Svar #364 skrivet: 16 juni 2019 kl. 00:23:08 »
Det stemmer vel ikke helt.

De siste fem episodene ble vist samme dag på Disney Channel og Disney XD, men de fem episodene før dette ble vist en eller to uker tidligere på Disney Channel.

Personlig foretrekker jeg Disney XD, men det er fordi her jeg bor har jeg bare norsk tale på Disney Channel, men Disney XD har norsk, engelsk, svensk og danske tale.

Så må jeg nok have husket forkert. Ups. :P

Men jeg har desværre kun Engelsk og Dansk lydspor på Disney XD og kun Dansk på Disney Channel. Jeg fortrækker selv Disney Channel, da jeg har den i HD. Selvom det nogle gange betyder jeg skal vente lidt for nogle episoder/serier.
Men Disney Channel får altid (næsten) alle Disney XD serierne, så der er mere indhold på Disney Channel :)

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 563
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #365 skrivet: 26 juni 2019 kl. 16:39:55 »
Jag läste idag att Dijon (ur 1990-års långfilm "Farbror Joakim och Knattarna i Jakten på Den Försvunna Lampan") är med i den nya DuckTales-serien och jag har faktiskt t.o.m. sett en bild på hur han ser ut i den nya serien!  :)

Vet någon om Anders Öjebo fortfarande gör karaktärens svenska röst?