Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

God jul!

Startat av Erika, 24 december 2004 kl. 09:25:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

God jul!

Citat från: Fantasygold skrivet 24 december 2011 kl. 03:00:28
Vad har ni fått för presenter i år?
Inga alls än så länge... Jag vet inte vilka traditioner ni har, men hos oss brukar vi sällan öppna julklappar klockan 03:00 natten till julafton...  ;)

Erika

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Lilla My

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 december 2011 kl. 04:21:33
Jag vet inte vilka traditioner ni har, men hos oss brukar vi sällan öppna julklappar klockan 03:00 natten till julafton...  ;)

Haha nej iförsig ;D Men vi ger inga presenter alls i år. Bara jag som får lite pengar, så jag bad mamma beställa ett spel till mig igår (då jag inte är 17 ännu), så en present har jag redan som fått, nästan ;)

ddubbning

TonyTonka

Citat från: Fantasygold skrivet 24 december 2011 kl. 14:52:51
Haha nej iförsig ;D Men vi ger inga presenter alls i år. Bara jag som får lite pengar, så jag bad mamma beställa ett spel till mig igår (då jag inte är 17 ännu), så en present har jag redan som fått, nästan ;)
Enligt din profil är du 17 nu.

Lilla My

Oops, menade såklart 18  ;D Så att jag kan själv inte beställa via nätet menade jag.

Soscla

God Jul, Gott nytt år, god fortsättning!
It's so fluffy I'm gonna die!

Elios

TonyTonka

ddubbning

Daniel Hofverberg

Erika

Elios

TonyTonka