Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skräckfilmer

Startat av moviefan, 6 augusti 2016 kl. 20:03:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nilsson

Citat från: Nilsson skrivet 30 september 2025 kl. 00:08:12Någon som sett Färjan, den nya serien på SVT Play?  Jag har precis sett de två avsnitt som ligger ute. Jag har inte läst boken som den skulle vara gjort efter men det kanske man borde gjort innan man började se den. 
Jag tycker det är kul att Björn Bengtsson är med, som Dan Appelgren,och med Stellan Skarsgårds yngsta, Kolbjörn Skarsgård i huvudrollen. I början var jag lite osäker eftersom jag inte sett Björn på länge, men när jag hörde rösten, den var så välbekant, så mycket riktigt var det Björn Bengtsson. Jag tycker den verkar rättvis mot Mats Strandbergs bok och som stod för serien, och man ser fram mot att se resten.Hittills bra iaf. Nytt avsnitt imorgon. Så hittar ni inte något bättre att se, se den.