Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney Rariteter

Startat av Oskar, 19 oktober 2016 kl. 18:32:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 31 maj 2021 kl. 21:40:38
Hur många gånger du än försöker kommer de int funka,bara lägg ner

Precis, jag kunde inte ha sagt det bättre själv!  ;)

Steffan Rudvall

Clara sa ju tidigare också att hon skulle kontakta Disney Sverige men de gör ju inga filmer så allt hon gör är meningslöst...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2021 kl. 22:00:37
Klara sa ju tidigare också att hon skulle kontakta Disney Sverige men de gör ju inga filmer så allt hon gör är meningslöst...

Exakt, det är det jag försöker säga!  ;)

Steffan Rudvall

Kanske skulle Daniel och Erika kunna säga till henne på skarpen och då kanske hon slutar.

Erika

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2021 kl. 22:13:08
Kanske skulle Daniel och Erika kunna säga till henne på skarpen och då kanske hon slutar.

Vi har försökt flera gånger utan att lyckas... :(

clara liljeberg

det är för att jag har rätt och du hade fel att prinsessorna skulle blir permamenta djur så att det blir en värld befolkad av antropomorfa djur och jag gillar inte människor som du och jag är inget troll,jag är en farlig skorpion som komer att döda alla människor med mitt gift och förvandlas till djurliknande,rödögda drönare.vad säger ni om det var?fegisar eller är du rädd att fegar ur vadet.

clara liljeberg

om disney sverige gillar min ide så skriver de ett brev till usa och skickar vidare filmideer eftersom disney sverige bara dubbar rösterna till karaktärerna så är det bevisat att jag hade rätt och du hade fel om att det ska blir en film där befolkningen är djur istället för människor och du kan inte hindrar mig från att få det jag vill ha eftersom yzma nu har blivit till en katt.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 05:14:49
det är för att jag har rätt och du hade fel att prinsessorna skulle blir permamenta djur så att det blir en värld befolkad av antropomorfa djur och jag gillar inte människor som du och jag är inget troll,jag är en farlig skorpion som komer att döda alla människor med mitt gift och förvandlas till djurliknande,rödögda drönare.vad säger ni om det var?fegisar eller är du rädd att fegar ur vadet.

Du är dum i huvudet >:(

Lägg av, och använd inte personangrepp. /Erika
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 06:18:35
om disney sverige gillar min ide så skriver de ett brev till usa och skickar vidare filmideer eftersom disney sverige bara dubbar rösterna till karaktärerna så är det bevisat att jag hade rätt och du hade fel om att det ska blir en film där befolkningen är djur istället för människor och du kan inte hindrar mig från att få det jag vill ha eftersom yzma nu har blivit till en katt.

Det kommer aldrig

clara liljeberg

jo det kommer det för jag har rätt och du har fel för du är bara avundsjuk för att talande djur är mycket bättre än människor som inte ens har nån svans och inte kunde flyga som fåglarna utan vingar och då kommer det att visas prinsessorna i djurversioner och att alla människor också är djur så att det blir djurtopia.

Anders M Olsson

Jag vet inte exakt vad Disney har för policy. Men många - för att inte säga de flesta - av de stora filmbolagen har som princip att aldrig läsa inskickade idéer som de inte uttryckligen har bett om.

Det är för att slippa risken att bli stämda av refuserade manusförfattare om man senare - av en ren slump - gör en film där handlingen råkar likna den inskickade idén.

clara liljeberg

du vet ingenting om mina ideer där prinsessorna var djurversioner som att snövit är en pingvin på grund av miakela tidermarks röstroll som penny pingvin,askungen som ko på grund av jag har sett en ko med glassko,törnrosa som sköldpadda för att hennes dotter är en sköldpadda,raya som fågel för vem vet vad det finns för fåglar i indonesien,vaiana som katt på grund av affischen på zootropolis,anna och elsa som uttrar eller elefanter som i zootropolis,rapunsel som vilken fågelsort som helst,tiana som grodor som kanske borde vara där befolkningen är djur istället för människor där några kom från ägg,merida som björn för att hennes familj är björnar,ariel som anka eftersom det finns ett avsnitt med ariels namn i ankliv,belle som uggla för att ugglor gillar böcker,jasmine som gris eftersom det finns en grisversion av henne i duck dodgers,poncahontas som örn eller uggla för att man ser paren som har samma färg och mulan som svan för att hon har en svankrona på huvudet och charlotte som katt för att vita katter är fisförnäma som bor i flotta hus och att meg blir en grip på grund av att hennes makes djurversion är storkkules där hans pappa är en anka om du inte gillar herkules som lemur och att fille borde blir ett vildsvin på grund av att han fick tryne och betar och att jane porter borde blir ett vårsvin på grund av att hans make försöker att blir ett vårtsvin för att ta reda på vem han är om han inte är en apa och jag vet att jafar är en orm och kanske att gaston är en häst för det finns en hästversion i avsnittet vad ska man säga i ponyville och att bevisen pekar på att jag har rätt och du har fel så jag vann vadet för att jag har skickat brev till de som gör film för att antropomorfiska djur är bättre än människor så du får äta hö hela dan om jag så var den sista blobben på hela den här planeten tills rymdvarelserna kidnappar dig till sina experiment och där du blev en åsna.vänta och se tills jag får mitt svar från regissören på disney sverige och se om du hade fel och jag hade rätt.vi ses,nollan.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 19:13:33
du vet ingenting om mina ideer där prinsessorna var djurversioner som att snövit är en pingvin på grund av miakela tidermarks röstroll som penny pingvin,askungen som ko på grund av jag har sett en ko med glassko,törnrosa som sköldpadda för att hennes dotter är en sköldpadda,raya som fågel för vem vet vad det finns för fåglar i indonesien,vaiana som katt på grund av affischen på zootropolis,anna och elsa som uttrar eller elefanter som i zootropolis,rapunsel som vilken fågelsort som helst,tiana som grodor som kanske borde vara där befolkningen är djur istället för människor där några kom från ägg,merida som björn för att hennes familj är björnar,ariel som anka eftersom det finns ett avsnitt med ariels namn i ankliv,belle som uggla för att ugglor gillar böcker,jasmine som gris eftersom det finns en grisversion av henne i duck dodgers,poncahontas som örn eller uggla för att man ser paren som har samma färg och mulan som svan för att hon har en svankrona på huvudet och charlotte som katt för att vita katter är fisförnäma som bor i flotta hus och att meg blir en grip på grund av att hennes makes djurversion är storkkules där hans pappa är en anka om du inte gillar herkules som lemur och att fille borde blir ett vildsvin på grund av att han fick tryne och betar och att jane porter borde blir ett vårsvin på grund av att hans make försöker att blir ett vårtsvin för att ta reda på vem han är om han inte är en apa och jag vet att jafar är en orm och kanske att gaston är en häst för det finns en hästversion i avsnittet vad ska man säga i ponyville och att bevisen pekar på att jag har rätt och du har fel så jag vann vadet för att jag har skickat brev till de som gör film för att antropomorfiska djur är bättre än människor så du får äta hö hela dan om jag så var den sista blobben på hela den här planeten tills rymdvarelserna kidnappar dig till sina experiment och där du blev en åsna.

Inte en enda punkt. Jag är imponerad.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 19:13:33
du vet ingenting om mina ideer där prinsessorna var djurversioner som att snövit är en pingvin på grund av miakela tidermarks röstroll som penny pingvin,askungen som ko på grund av jag har sett en ko med glassko,törnrosa som sköldpadda för att hennes dotter är en sköldpadda,raya som fågel för vem vet vad det finns för fåglar i indonesien,vaiana som katt på grund av affischen på zootropolis,anna och elsa som uttrar eller elefanter som i zootropolis,rapunsel som vilken fågelsort som helst,tiana som grodor som kanske borde vara där befolkningen är djur istället för människor där några kom från ägg,merida som björn för att hennes familj är björnar,ariel som anka eftersom det finns ett avsnitt med ariels namn i ankliv,belle som uggla för att ugglor gillar böcker,jasmine som gris eftersom det finns en grisversion av henne i duck dodgers,poncahontas som örn eller uggla för att man ser paren som har samma färg och mulan som svan för att hon har en svankrona på huvudet och charlotte som katt för att vita katter är fisförnäma som bor i flotta hus och att meg blir en grip på grund av att hennes makes djurversion är storkkules där hans pappa är en anka om du inte gillar herkules som lemur och att fille borde blir ett vildsvin på grund av att han fick tryne och betar och att jane porter borde blir ett vårsvin på grund av att hans make försöker att blir ett vårtsvin för att ta reda på vem han är om han inte är en apa och jag vet att jafar är en orm och kanske att gaston är en häst för det finns en hästversion i avsnittet vad ska man säga i ponyville och att bevisen pekar på att jag har rätt och du har fel så jag vann vadet för att jag har skickat brev till de som gör film för att antropomorfiska djur är bättre än människor så du får äta hö hela dan om jag så var den sista blobben på hela den här planeten tills rymdvarelserna kidnappar dig till sina experiment och där du blev en åsna.vänta och se tills jag får mitt svar från regissören på disney sverige och se om du hade fel och jag hade rätt.vi ses,nollan.

Rena smörjan >:(

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 17:10:15
jo det kommer det för jag har rätt och du har fel för du är bara avundsjuk för att talande djur är mycket bättre än människor som inte ens har nån svans och inte kunde flyga som fåglarna utan vingar och då kommer det att visas prinsessorna i djurversioner och att alla människor också är djur så att det blir djurtopia.

Du är en människa själv ! >:( >:(