Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya äventyr med Nalle Puh - Media Dubbs dubbning

Startat av Erika, 27 mars 2007 kl. 20:43:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 juni 2024 kl. 12:08:33Ja, även om någon här (minns inte vem?) har lyckats restaurera ljudet till okej skick, så vore det förstås ändå bättre med bättre kvalitet. :)
Det var @Goliat 

Goliat

Citat från: Marcusen skrivet 18 juni 2024 kl. 13:07:09Det var @Goliat
Skulle säga ljudet är mycket bra. Men tror de pratade om att de inte tyckte det var så bra för spåret var i mono (eller visst var det så?), men det kan inte jag rå för. 

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 19 juni 2024 kl. 06:20:37Skulle säga ljudet är mycket bra. Men tror de pratade om att de inte tyckte det var så bra för spåret var i mono (eller visst var det så?), men det kan inte jag rå för.
Ja, precis - ljudet jag tillhandahöll var kopierat från VHS till VHS till en monovideo, och således har bara monospåret kommit med. :(

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 april 2025 kl. 13:18:20Är det nån som fortfarande söker på Tradera? Hittade den här annonsen.

https://www.tradera.com/item/302149/667529871/nalle-puh-det-stora-honungsranet
Aj då, den måste jag ha missat; och den är ju tyvärr redan såld. :(

Jag har slagit på e-postnotiser på nyckelordet "honungsrånet", så att jag ska få mail varje dygn om nya annonser som matchar nyckelordet, men har trots det inte fått något mail om den här annonsen...