Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

Erika, Oskar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 18:41:01detta forum är Daniel hofverberg forum och hur många har Daniel hofverberg skrivit alla åsikter är viktigt oavsett vad man tycker om eller inte. du kan skapa egen forum på internet.
kom ner från din höga häst vi vet att jag har rätt,

om an hatar en film utan anledning behöver man inte skriva det om ovh om igen, då kan man ju bara hålla tyst ::)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 18:48:25han är fel, just den här tråden får inte ha moa i sig >:(
Daniel hofverberg kan du läsa om det är personangrepp eller inte.

Oskar

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 18:48:25han är fel, just den här tråden får inte ha moa i sig >:(
jag är optimistisk om era åsikter och andra kan tar lilla vid sig om du hoppar på andra medlemmar i forumet. snälla beter dig som vuxen.

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 18:59:05Daniel hofverberg kan du läsa om det är personangrepp eller inte
jag så nära att säga något till dig som kan få mig av stängde sbälla låt det inte komma till det :'( :-\

slutta bara lägga dig i detta osksr

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 18:59:05Daniel hofverberg kan du läsa om det är personangrepp eller inte.
om det är någon som gör personangrepp så är det du på mig ::)

Oskar

jag har inte sett Snövit 2025 eftersom jag inte har Disney Plus. kriterier är 3 på vissa tidningar och tidskrifter.