Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hajfilmer

Startat av moviefan, 3 maj 2017 kl. 16:13:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

Och så finns det hajar i Blue Planet 1. :)

moviefan

Såg Deep Blue Sea 2, igår. Den kändes som en upprepning av första filmen, fast med andra skådespelare. Ettan är i mitt tycke, mycket bättre. Har inte sett Hajar som hajar på länge, så minns inte så mycket av den. 

Elios

Citat från: moviefan skrivet  3 maj 2017 kl. 16:13:16Det finns många bra filmer med just hajar.

Jag har sett:

Deep Blue Sea
Malibu Shark Attack
Hajen
Hajar som Hajar (den är ju tecknad)
Citat från: TecknatÄlskare skrivet  2 januari 2018 kl. 19:04:27Hajar som hajar är också en hajfilm som är tecknad haha.

Tecknade filmer om hajar är också bra enligt mig!
Nej. Hajar som hajar är inte tecknad. Den är animerad och tecknat är för mig mer 2D liksom.

https://youtu.be/TVfCFNNntSU?si=3siKYTXMJOIPV-Av

TVARK Sweden

The Shallows är bra hajfilm som jag kan rekommendera  :)
TV och filmsamlare.
Har över 600 timmar digitaliserat material från VHS samt över 1000 DVD skivor med inspelningar.

moviefan

Citat från: TVARK Sweden skrivet 28 december 2025 kl. 19:19:07The Shallows är bra hajfilm som jag kan rekommendera  :)
Den är mycket bra, även 47 meters down.