Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney VHS

Startat av moviefan, 29 juni 2017 kl. 22:09:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 april 2025 kl. 20:07:48Har ingen koll på hur det ligger till med grannländerna.

Gällande din fråga om det finns trailers på hyr-VHS-filmen så vet jag faktiskt inte för jag har aldrig stött på den eller överhuvudtaget kollat igenom den, jag visste inte ens att den hade getts ut på VHS i Sverige förräns så sent som för ungefär ett decennium sedan när jag snubblade över sidan på Disneyania.

Någon annan som har den och kan säga om den har trailers eller inte?
Här är iallafall den finska utgåvan (uppladdad av en YouTube-kanal som lägger upp finska VHS-öppningar);

https://www.youtube.com/watch?v=YwkygLKqYhI

Där finns det inga trailers utan det ser bara ut såhär;

1.   Varningstext (Buena Vista Home Entertainment)
2.   Walt Disney Home Entertainment logo (2001-2008)
3.   Walt Disney Pictures logo (Pikku Kananen variant)

(Pikku Kananen är filmens finska titel)

Jag misstänker att den svenska VHS-utgåvan antagligen lär se ut likadant, jag vågar inte svära på huruvida filmen getts ut på VHS i Danmark och Norge eller inte...