Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grymma sagor med Billy & Mandy

Startat av Robin, 22 maj 2007 kl. 22:54:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 12:29:41Maxwell Atoms är autisik.
Billy och Mandy har autism. svampBob har också autism det står i tidningen och nätet.

TonyTonka

Jag har nu äntligen fått tillgång till avsnitten där Fred Flinta och Yogi Björn gästar, och Thomas Engelbrektson är Fred Flinta, medan Dick Eriksson är Yogi Björn. Boo-Boo medverkar också, och jag tror att han spelas av Adam Fietz, även om jag inte är helt säker. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Oskar

Citat från: TonyTonka skrivet 22 oktober 2024 kl. 13:38:51Jag har nu äntligen fått tillgång till avsnitten där Fred Flinta och Yogi Björn gästar, och Thomas Engelbrektson är Fred Flinta, medan Dick Eriksson är Yogi Björn. Boo-Boo medverkar också, och jag tror att han spelas av Adam Fietz, även om jag inte är helt säker. ^^
synd då inte tar in Johan Wahlström och Reine Brynolfsson och dick Ericsson som spelar respektive fred flinta och yogi björn och Boo Boo som dom casta till media dubb och mediadubb international och eventuellt eurotroll när dom flyttar sun Studio delar av svenska dubbning till Stockholm.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 22 oktober 2024 kl. 14:09:12synd då inte tar in Johan Wahlström och Reine Brynolfsson och dick Ericsson som spelar respektive fred flinta och yogi björn och Boo Boo som dom casta till media dubb och mediadubb international och eventuellt eurotroll när dom flyttar sun Studio delar av svenska dubbning till Stockholm.
ja det är synd
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"