Kan väl börja själv med Rasten.
Tycker att serien är en väldigt nostalgisk serie för mig för att jag växte upp med serien. Jag älskade även karaktärerna extremt mycket. Jag tror de flesta 90-talister och de som är födda tidigt 2000-talet minns denna serien bättre än de äldre eller yngre.
Det jag även gillar med serien är att den utspelar sig på en skola likadant med Fillmore men gillar Rasten betydligt mer.
Vet att jag är dålig på att resonera kring varför jag tycker om serier, men hoppas ni är bättre.
OBS har typ alla de serierna jag skrev som exempel har flera hundra gb med gamla tecknade serier och även inspelade band.
Rasten, kikade en del. Sen vad gäller utspelar sig i skolmiljö, japanska anime serier, där utspelar sig massor med serier i skolmiljö ifall man vill ha sånt.
Gillade oftast japanska serier mer, deras action(Tengen toppa Gurren lagann, code geas, death note, hajime no ippo, Full metal panic) och deras komedier(High school rumble, lucky star, midori no hibi).

Pokemon, var fastklistrad varje lördag morgon... x)
Justice League kikade jag också på morgonarna, kul action och var som fränt att så många hjältar var med i samma serie tyckte man. Annars var jag mer för Marvel
Spider-man 1994, Cubix, Transformers, Swat Kats, Sailor Moon är väl de andra serierna jag nötte mest. ^___^
Många tidiga morgonar för att inte missa de nya avsnitten.
Teletubbies var alltid före Pokemon, var smärtsamt att se på detta för att inte missa första minuterna av pokemon... x)