Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

My Gym Partner Is A Monkey Röster

Startat av TecknatÄlskare, 30 december 2017 kl. 23:16:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Försöker få reda på alla röster i denna serien.
Känner igen alla rösterna men kan inte identifiera de tyvärr.

Alexander

Rösten till pojken Adam Lyon har jag för mig gjordes av Anna Nordell.  :)
Och till apan Jens var det en rappare som heter Henrik Blomqvist i verkligheten.  :)

TonyTonka

Jag skulle också vilja veta rösterna i Min klasskompis är en apa, samt i andra Cartoon Network-serier som Jimmys vrickade värld, Spionfamiljen, Johnny Test, Klass 3000, Ekorrpojken, osv, även om jag vet en del röster i de produktionerna.

Förutom det som Alexander skrev så vet jag att Christian Fex spelade Rektor Lövgroda i Min klasskompis är en apa. Mer röster vet jag inte, och jag var tyvärr dum i huvudet nog att för några år sedan spela över det enda avsnittet jag hade inspelat med Melodifestivalen. :(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

TecknatÄlskare

Har några avsnitt av My Gym Partner Is A Money och har Johnny Test komplett men är kass på namn till olika röster så ja.