Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gott nytt år!

Startat av Richardo, 31 december 2017 kl. 10:58:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet Igår kl. 22:41:22Är det något särskilt du tänker på eller är du bara orolig i största allmänhet över det rådande världsläget?
En kompis till mig påstod om att en zombieapokalyps skulle hända i detta året.

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 23:40:32En kompis till mig påstod om att en zombieapokalyps skulle hända i detta året.
Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet Igår kl. 23:42:41Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
Jag finner det också högst osannolikt.

Då är nog sannolikheten betydligt större att Sverige dras in i krig - Putin är ju minst sagt oberäknelig, även om Sverige troligen inte står högst på Putins priolista...

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet Igår kl. 23:42:41Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 23:47:22Jag finner det också högst osannolikt.

Då är nog sannolikheten betydligt större att Sverige dras in i krig - Putin är ju minst sagt oberäknelig, även om Sverige troligen inte står högst på Putins priolista...
Det var väl för några år sedan då min vän fick denna informationen från TikTok. Då någon video nämnde först något om att alla mobiler tänds på eller något i England, vilket hon kommer ifrån, och detta var sant, och det andra var om zombies i 2026. Kan det möjligen vara som så att det första är sant men det andra inte är det? Får ångest utav detta... 

Men såklart, på grund utav Putin så tror jag att jag kommer ändå inte kunna lugna ner mig, i hela fall...