Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

TV-SERIER SÖKES: Yu-Gi-Oh! GX

Startat av TBT_STR_QR, 7 januari 2018 kl. 10:46:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Grimner

Citat från: gstone skrivet 26 oktober 2020 kl. 22:38:26
Alltså mindre än hälften ? :(
Tyvärr, ja, och många andra länder gav upp med dubbningen mycket tidigare än så. Faktum är att de sista 25 avsnitten i serien aldrig har dubbats, och kan alltså bara ses på japanska.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Lilla My

Citat från: Grimner skrivet 27 oktober 2020 kl. 18:32:32
Tyvärr, ja, och många andra länder gav upp med dubbningen mycket tidigare än så. Faktum är att de sista 25 avsnitten i serien aldrig har dubbats, och kan alltså bara ses på japanska.

Lika bra, GX var verkligen bäst i sina första två säsonger.

Otakingu

Totalt dubbades samtliga 52 avsnitt av första säsongen på svenska :)

Grimner

Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.

Otakingu

Grimner

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 14 december 2020 kl. 22:01:32
Jag kan ta bort den från tråden om du vill det?
Nej då, det spelar ingen roll; tvärtom är det ju bara bra om de som söker Yu-Gi-Oh! GX på svenska lättare kan få tillgång till den serien. ;D
Det enda problemet skulle ju vara om jag någon gång i framtiden behöver ta bort avsnitten för att ladda upp någonting annat på min Google Drive, eftersom utrymmet är väldigt begränsat. Men det lär inte hända än på flera år.

Alexandersberg

Citat från: Grimner skrivet 28 augusti 2020 kl. 10:44:13
Jag har samtliga 52 avsnitt med svensk dubbning, ifall någon av er fortfarande saknar avsnitt. :)

Jag saknar de mesta avsnitt, skulle jättegärna ta del av avsnitten då jag kollade på gx när jag var liten. Skulle uppskatta svar jättemycket. Ifall du skulle kunna mejla mig på eller svara här!

TweakTM

Citat från: Otakingu skrivet 14 december 2020 kl. 21:39:42
Nej tyvärr, det är allt som finns!

Har du kvar alla avsnitt från första säsongen(Yu-Gi-Oh GX) och skulle du ha möjlighet isåfall att skicka dom till mig! Tack på förhand.

TweakTM

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 januari 2022 kl. 18:34:26
Dom finns på nätet.

Kan ej hitta de svenskdubbade avsnitten, om dom finns får du jättegärna säga vart jag kan hitta dom:)

Miikee

Tror bara dem dubbade säsong 1 och 2 av Yu-Gi-Oh, originalserien. Sedan är jag inte hundra men tror bara säsong 1 av Yu-Gi-Oh Gx dubbades i Sverige. 

Om jag förstått det rätt (och det inte dubbat nu i efterhand) så sändes inte sista säsongen (säsong 4) av GX i USA.

Om du vill ha tag i serien så dyker den upp på tradera titt som tätt med den svenska dubben.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 15 oktober 2023 kl. 23:10:51Varför inte. Alla av dom är sällsynta och svåra att få tag på. Inte bara det utan det är hela samlingen av GX Volymerna på DVD. Alla 16 Volymer.
Jag vet inte om mamma skulle bli missnöjd om jag köpte dom  :-\

gstone

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 oktober 2023 kl. 11:04:11DVD utgåvorna av Yu-Gi-oh! Battle City Duels Volym 8 - 10 har gått up i bud till runt 2000 kr sammanlagd. Hur sjukt är priserna för dom DVD volymerna?
För myckert i alla fall ;D

Tror jag inte planera att köpa dom ;)