Jag måste medge att jag inte kommer ihåg att Krambjörnarna visades på TV3 på den där tiden - faktum är att jag inte kommer ihåg någon visning på TV3 förrän de moderna sändningarna som började för några år sedan (som dubbas av KM Studio). En av långfilmerna med Krambjörnarna visades på TV3 i svensk dubb några år in på 1990-talet, men TV-serien har jag inget minne av. Däremot minns jag att ett fåtal avsnitt av serien gick på gamla FilmNet (sedermera Canal+) under tidigt 1990-tal, då dubbad av Eurotroll.
Sen gav ju Collage Entertainment ut en del VHS-filmer med Krambjörnarna under sent 1980-tal - somliga dubbade av KM Studio, och somliga av Lasse Svensson/GSP Film. I GSP Film-dubben medverkade i alla fall Staffan Hallerstam, Peter Harryson, Per Sandborgh, Beatrice Järås, Gunnar Ernblad och Irene Lindh (enligt de angivna creditsen); plus att ledmotivet sjöngs av Barbro "Lill-Babs" Svensson tillsammans med Kristin Kaspersen. Jag vet inte om rösterna är samma i den okända TV3-dubb, som jag inte har något minne av...